Skip to main content

Kebaikan dan Kelebihan Kolagen Shaklee

Bila sebut saja pasal kolagen ini, dah tak asing lagi bagi kita. Kolagen untuk cantik, kolagen untuk sendi dan bermacam macam lagi fungsi kolagen ini >>> fungsi kolagen

Di luar sana terdapat pelbagai jenis kolagen. Dari yang berbentuk cecair, serbuk dan bermacam macam perisa. 

Tapi tahukah anda shaklee juga mempunyai produk kolagen ini. Kolagen shaklee ini berbentuk serbuk dan paketkan untuk setiap hidangan.

Kelebihan Kolagen shaklee

Apa yang membezakan kolagen shaklee dengan kolagen lain di luar sana adalah kolagen shaklee ini diperbuat daripada sisik ikan merah.

Kenapa mesti sisik ikan merah? Tertanya tanya juga kan. Sebenarnya kolagen yang diekstrak daripada sisik ikan merah ini jauh lebih tahan lasak dan berkualiti tinggi.

Seperti yang kita tahu, ikan merah ini adalah sejenis ikan laut dalam. Bila ianya berada di dalam laut dalam, sisiknya lebih tahan berbanding dengan ikan biasa.

Lagi satu, ikan laut dalam ini bebas daripada sebarang pencemaran toksik. Maka, kita nak guna pun tak delah nak was was takut dengan sebarang pencemaran bahan kimia kan.

Kelebihan Dan Kebaikan Kolagen Shaklee


Bertindak dalam Tiga Cara


Sebenarnya banyak kebaikan kolagen shaklee ini.Salah satu keunikan kolagen shaklee adalah ianya bertindak dalam tiga cara iaitu :

  • Keanjalan
  • Penghidratan
  • Antioksidan


Ini menjadi satu kelebihan pada kolagen shaklee, berbanding dengan kolagen lain di luar sana yang hanya bertindak sebagai menganjalkan sahaja.

Diekstrak daripada Bahan Bermutu Tinggi


Bahan utama kolagen shaklee ini diekstrak daripada sisik ikan merah dari laut dalam. Selain itu ianya juga ditambah ekstrak biji benih camellia japonica, ekstrak pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang kerangan,lactobacillus acidophilus, vitamin c dan vitamin B meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luaran.


Kelebihan Kolagen Shaklee

Molekul Kolagen Yang Rendah 


Molekul kolagen shaklee ini adalah 1000 dalton, dan jauh lebih rendah berbanding dengan molekul kolagen lain di laur sana.

Molekul yang rendah bermaksud lagi senang untuk diserap oleh badan kita. Maka, dengan itu kita akan mudah mendapat kesan yang maksimum.

Maka, tak delah lagi komplain bahawasanya telah ambil berpaket paket kolagen, tapi hasilnya tiada. 

Rasanya dengan tiga ciri di atas ini sudah cukup kuat untuk kita memilih menggunakan kolagen powder daripada shaklee.

Kelebihan Kolagen Shaklee

Tambahan lagi setiap produk shaklee ini disertakan sekali dengan ujian klinikal. Dan berdasarkan ujian klinikal didapati 71 % orang merasa kulit bertambah baik selepas menggunakan kolagen powder shaklee selama 8 minggu berturut turut.

Bukan itu sahaja, malah kelebihan kolagen powder shaklee ini mampu :


  • melembapkan kulit sehingga 90 %
  • mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75 %
  • meningkatkan penampilan keseluruhan sehingga 71 %
  • melembutkan dan melicinkan kulit sehingga 69 %
  • mengekalkan mekap anda sehingga 60 %
  • meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti sehingga 55 %
  • menebalkan rambut sehingga 54 %
  • meningkatkan keserian, tona dan warna kulit sehingga 50 %
  • mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18 %
Banyakkan kelebihan kolagen powder shaklee ini. Jadi tak rugi pun jika kita ambil sebabnya kolagen powder ini banyak memberi kebaikan pada tubuh badan kita >>> testimoni kolagen powder shaklee

Sebarang belian atau cara order kolagen powder ini boleh terus hubungi Ms J dengan klik link ini:













Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini