Skip to main content

Posts

Showing posts from November 9, 2018

7 Jenis Bonus Dalam Shaklee

Bab bonus ini rasanya semua orang ternanti nantikan. Betul tak? Kalau kita kerja makan gaji sekalipun, setiap hujung tahun, atau awal tahun semua mesti tertunggu tunggu berapa agaknya dapat bonus tahun ni kan?
Tak usah dok cakap kat korang, Ms J pun macam tu jugak. Sekurang kurangnya bonus ini dapatlah topup barang anak anak nak sekolah nanti.
Tapi, tahu tak kalau kita pengedar shaklee pun ada juga dapat bonus. Bukan 1 je bonus shaklee, tapi ada 7 jenis bonus shaklee.
Woww! hebat tak bonus shaklee?
Kalau yang masih tak percaya tu, percayalah. Bonus shaklee ini ada 7 jenis sebenarnya. Haaa, tajuk inilah yang Ms J nak kongsi pada hari ini. 7 Bonus Dalam Shaklee Ya, shaklee tawarkan bonus sebanyak 7 tahap pada pengedar shaklee yang layak. Haa, ingat tu pada yang layak sahaja.
Siapa? Semua orang layak untuk dapat semua bonus shaklee ini. Tapi dengan syarat, kita rajin dan buat shaklee bersungguh sungguh!
Shaklee tawarkan 7 jenis bonus pada pengedar shaklee yang sah. Iaitu bermula dengan …