Skip to main content

Posts

Showing posts from July 14, 2019

Kalau Dulu Sakit Lutut Kronik,Tapi Sekarang Dah Boleh Berjalan Seperti Biasa

Kalau nak cerita mengenai sakit lutut ni, memang tak usah nak cakap.Ramai antara orang tua sekarang mengalami masalah sakit lutut.Dan mungkin mak ayah korang pun salah seorang penderita sakit lutut ni.

Bukan kata orang tua je sakit lutut,malah ada juga orang muda yang alami masalah sakit lutut ni. Sakit lutut ni berlaku disebabkan oleh banyak faktor.Ni adalah antaranya:
Punca Sakit Lutut
1.Sakit lutut kerana sakit gout 2. Sakit akibat akibat tulang mereput 3. Sakit lutut akibat tulang rawan tidak mampu menanggung berat badan berlebihan 4. Sakit lutut akibat kecederaan di lutut seperti ligament pecah 5.Sakit lutut akibat tulang rawan di lutut koyak
Jadi, harini Ms J nak kongsi satu testimoni sakit lutut.Kalau dulunya ada masalah sakit lutut yang kronik,sampai nak jalan pun susah.Tapi sekarang dah boleh jalan seperti biasa.

Rasa macam magik pula kan.Ya betul.Meh kita tengok apa yang berlaku.
"Mak saya kena sakit lutut yang agak kronik.Bila tengok mak susah nak berjalan,solat pun t…