Skip to main content

Posts

Showing posts from June 25, 2019

Siapa Yang Perlukan Minyak Ikan Omega 3?

Ramai yang beranggap bila dah sihat tak perlu lagi semua vitamin, terutamanya vitamin minyak ikan omega 3.
Betul tak? Eh, tak usah nak cakap kat korang, Ms J pun berpendapat sedemikian juga. Tapi itu dulu. Sebelum kenal shaklee.
Iyala, dah sihat, maka tak perlu lah nak makan vitamin segala bagai. Membazirkan je kan?
Tapi kita perlu ingat, kita memang sihat, tapi dalaman badan kita belum tentu cukup nutrisi. Ataupun memang kita sihat tapi kita ada masalah seperti kolestrol tinggi, yang mana tidak mendatangkan kesan kepada kita.
Sebagai contoh, kolestrol tinggi ini. Ms J merasakan ramai yang mempunyai kolestrol tinggi. Tapi ramai yang memandangkan enteng akan masalah ini. Berapa ramai yang sedar betapa bahayanya kolestrol tinggi ini??


Dan dengan sebab itu jugalah Ms J sarankan untuk kita amalkan vitamin minyak ikan omega 3 ini. Minyak ikan omega 3 ini bukan kata untuk mereka yang ada masalah kolestrol tinggi sahaja taw, malah banyak lagi.
Jadi harini Ms J ingin berkongsi dengan korang …