Skip to main content

Posts

Showing posts from March 6, 2018

Set Sendi Shaklee

Kalau cerita mengenai sakit sendi atau sakit lutut ni, seringkali kita teringat pada orang tua kan.
Eh, bukan korang je, malah MS J pun sama.Memang selalunya sakit sendi atau sakit lutut ini sering berlaku dalam warga tua.
Biasalah tu bila badan dah berusia, semua vitamin dan kolagen pun dah makin kurang.Maka, jika tidak di top upkan, memang kita akan rasa sakit sendi sana sini.

Kenali punca sakit sendi ini



Maka dengan itu, disinilah pentingnya peranan supplement untuk kebaikan badan kita. Kat luar sana terdapat bermacam produk set sendi yang di jual, tapi sejauh mana keberkesanan mungkin berbeza - beza.
Namun, harini Ms J nak berkongsi mengenai set sendi daripada shaklee.Rasanya ramai dah tahu, shaklee juga ada mengeluarkan vitamin untuk masalah sendi ini.
Set Sendi Shaklee
Set sendi shaklee ini terdiri daripada gabungan empat vitamin, iaitu
KolagenMinyak Ikan Omega GuardOsteomatrikVivix

Setiap vitamin set sendi ini mempunyai  fungsi yang berbeza-beza. Untuk kesan yang terbaik, digala…