Skip to main content

Posts

Showing posts from December 15, 2018

Tak Sangka dengan Menggunakan Cuka Epal, Jeragat Pun Boleh Hilang, Kulit Makin Flawless!

Bahagian muka adalah salah satu bahagian yang sering di titik beratkan. Kalau ada jeragat dan jerawat pasti ada je cara kita tak senang senang duduk kan?
Pasti ada je yang kita nak cuba untuk hilangkan masalah kat muka ini. Bukan itu  je, malah kita juga cenderung untuk mencuba pelbagai jenis produk jeragat, asalkan jeragat yang ada di muka ni nampak pudar atau hilang!
Jika anda salah seorang yang fobia dengan masalah jeragat ini, apa kata gunakan cuka epal sebagai salah satu cara hilangkan jeragat.
Haa, jangan ingat cuka epal ini untuk kurus sahaja taw, malah ianya bantu menghilangkan jeragat. Tak percaya? Haa, meh kita tengok review salah seorang pengguna cuka epal untuk hilangkan jeragat di laman facebook beliau.
Ini adalah perkongsian daripada Zilla Janis, yang mana telah menggunakan cuka epal sebagai salah satu alternatif untuk menghilang jeragat. Baca ini.
Tak sangka cuka epal ini bagus untuk hilang jeragat!
Bukan tu ja. Tompok hitam kat muke pon boleh pudar.
Dah seminggu zilla cu…