Skip to main content

Posts

Showing posts from September 14, 2018

Kebaikan Garlic Complex Shaklee

Pernah dengar garlic complex shaklee? Garlic Complex ini adalah sejenis supplement yang berasaskan bawang putih.
Kalau korang memang peminat setia bawang putih, boleh cuba garlic complex ini. Tapi jika korang yang tak tahan bau bawang putih pun boleh cuba garlic complex shaklee.
Seperti yang kita tahu kan, bahawasanya bawang putih ini sangat baik untuk kesihatan. Bukan saja kata untuk tingkatkan sistem imum, malah banyak lagi kebaikkan garlic complex shaklee.
Kebaikkan Garlic Complex Shaklee
Banyak sebenarnya kebaikkan garlic complex shaklee ini. Ini haa antara kebaikkan garlic complex shaklee ini:

membantu mengelakkan pertumbuhan sel kansermelambatkan proses penuaanmeredakan stressmenghilangkan tekanan darah tinggimenurunkan kadar kolestrolmeningkatkan insulin darah bagi penghidap diabetismelumpuhkan radikal bebas yang menganggu kekebalan tubuhmenjaga stamina tubuhmerawat gastrik/ anginmerawat asma / batuk / selsemamelegakan senggugutmengubati lukamengandungi vitamin A, B dan Cmengan…

Testimoni Osteomatrik - Lihat Apa Kata Mereka

Semalam Ms J ada bercerita mengenai fungsi osteomatrik shaklee ini. Dan pada hari ini Ms J nak berkongsi lagi mengenai testimoni osteomatrik shaklee.

Orang kata ostematrik ini sangat bagus. Meh kita lihat apa kata pengguna setelah mereka mengamalkan osteomatrik shaklee ini.

Testimoni Osteomatrik Shaklee Testimoni Osteomatrik 1 
Semasa hamil digalakkan untuk mengamalkan osteomatrik ini. Sebabnya bila ambil osteomatrik ini masalah cramp dan sembelit pun tak datang.

Bukan itu saja, malah lepas bersalin juga boleh ambil osteomatrik ini. Osteomatrik ini sangat membantu dalam mengatasi masalah sembelit ketika dalam pantang.

Ibu menyusu pun dapat juga manfaat osteomatrik ini, sebabnya osteomatrik ini boleh membantu dalam mengatasi masalah lenguh lenguh badan.





Testimoni Osteomatrik 2 
Osteomatrik ini membantu badan jadi lebih cergas, macam akak ni haa pregnant anak ke lima lebih cergas daripada pregnant anak yang pertama



Testimoni Osteomatrik 3
Banyak kegunaan osteomatrik ini antaranya adala…

11 Fungsi Osteomatrik Shaklee Yang Sangat Berbaloi!

Ramai yang tanya Ms J apa fungsi osteomatrik shaklee ini? Malah, semalam ada juga pelanggan yang mencari vitamin untuk masalah lenguh badan, maka Ms J pun cadangkan lah dengan osteomatrik shaklee ini.

Baca kisah semalam di sini >>> Lenguh badan dah makin kurang
Namun begitu, ada juga bertanya apa lagi fungsi osteomatrik selain daripada masalah sekian sekian. Haa, banyak sebenarnya fungsi osteomatrik shaklee ini. Kalau nak bilang memang tak terkira fungsinya.
Sebelum itu mari kita kenal dulu apa itu osteomatrik shaklee. Osteomatrik shaklee ini adalah tablet kalsium yang mengandungi bukan sekadar kalsium, malah ianya mempunyai;
magnesiumvitamin DZinc CopperManganese
Kesemua bahan ini mempunyai fungsi yang tersendiri, yang mana menjadikan osteomatrik sebagai salah satu tablet kalsium yang terbaik.
Contohnya macam magnesium ini membantu mengasimilasikan kalsium kedalam tulang dan menguatkannya
Manakala manganese, copper dan zinc berfungsi untuk mengaktifkan enzim yang membantu dalam pem…