Skip to main content

Posts

Showing posts from September 1, 2016

Siri Renovation Rumah

Assalamulaikum semua dan selamat tengahari.

Ok semalam hari merdeka korang mesti cuti kan? Balik kampung ke? Atau pergi shopping? Maklumlah dah gaji kan?

Haha..Ok hari ni Ms J bukan nak promote barang atau apa-apa, cuma nak cerita mengenai aktiviti semalam.Fuhh penat sangat sampai balik rumah terus tertidur.

Apa yang penat sangat tu?Jeng jeng jeng...inilah dia..








Semalam tetiba je Abang Grill tu telefon katanya nak datang pasang grill rumah.Ok la apalagi gembira yang tak terkata. Sebab abang tu janji paling awal pun 1/9 siap.Ni siap daripada tarikh nya pulak.

Ehh jangan ingat Ms J penat pasang grill pulak. Haha sebenarnya Ms J penat kemas rumah.Sapu lantai pastu basuh rumah dan mop lantai. Sambil sambil tu sambil berlari dengan anak.Itu yang lagi penat tu sebenarnya.

Mesti korang yang bajet macam Ms J ni tertanya tanya kan berapa kos nak pasang grill satu rumah ni

Ok di sini Ms J list kan

Pintu depan
Pintu dapur
Tingkap dapur
Tingkap bilik
Tingkap depan
Bilik air (2)
Sliding door
Jumla…