Skip to main content

Posts

Showing posts from March 20, 2017

Mamaku Awet muda

Beberapa hari yang lepas dapat satu mesej dari kawan Ms J. Katanya nak berkongsi berita gembira bersama-sama dengan rakan di group watsap.
Lalu Ms J bertanya berita gembira mengenai apa itu?
Katanya mengenai ibu beliau. Tetiba beliau mesej gambar ibunya dan menyuruh kami semua teka berapa umur ibu beliau.
Alangkah terkejutnya Ms J melihat ibu beliau. Dalam hati ini terus berkata, biar betul ini ibu Zati, nampak muda!
Bukan Ms J sorang yang berkata sedemikian, malah ramai kawan-kawan yang lain turut berkata yang sama.
Lalu kami bertanya kan apa rahsia mama Zati ini. Jawabnya dengan hanya konsistent mengambil vivix.
Mula tu rasa tak percaya, sebab dengan mengambil vivix je boleh ke jadi awet muda sebegitu. Kata Zati lagi..
Iya betul.Baru dua botol vivix mama ambil.
Mula-mula itu mama ambil hanya nak mengurangkan eczema sahaja, tapi bermacam-macam pula yang dapat. Contohnya kulit makin putih, kulit makin anjal, sakit sakit sendi pun dah kurang.
Kalau korang juga tak percaya seperti Ms J…