Skip to main content

Posts

Showing posts from September 8, 2016

Jual Vitamin Dapat Free Vitamin

Korang percaya tak kalau saya cakap kalau jadi ahli ni boleh dapat vitamin secara percuma?PERCUMA tanpa perlu keluar apa-apa modal pun.Haaa betul ke?

Ishh mana ada percuma di dunia ni.Kalau nak sesuatu mestilah kena beli dan keluarkan duit. Tak percayalah.
Betul.Kalau jadi ahli kita dapat beli vitamin dengan harga ahli yang jauh lagi murah daripada harga pengguna. Yang ini tak termasuk untuk sebarang promosi lagi. Kalau ada promosi lagi banyaklah untung kita.
Faham tak? Mesti tak faham kan?Haha.Okla macam ni.Ms J bagi contoh macam ni:
Harga Pengguna (Retail price) = RM 150 Harga Ahli = RM 120 Untung kasar = RM 30
Haaa boleh nampak tak kat situ untuk satu supplement kita boleh untung RM30. Itu untuk satu, kalau anda berjaya jual 10 supplement yang sama tak ke RM300 dah. Sambil duduk rumah jaga anak dah dapat RM300, lepas dah nak bayar bil-bil dan barang dapur dah kan?
Bagaimana nak dapat vitamin percuma? Maksud Ms J yang vitamin percuma tu daripada untung tadi RM300 kalau kita tak nak…