Skip to main content

Posts

Showing posts from January 1, 2019

Promosi Shaklee Untuk Januari 2019

Selamat Tahun Baru!
Selamat tahun baru Ms J ucapkan. Sebenarnya semalam gembira sangat nak tengok bunga api pada pukul 12 tengah malam, tapi malang sekali mata ini sudah di ulit mimpi.
Bila bangun pagi rasa menyesal menyelubungi diri, seolah olah rugi yang teramat. Sungguh rugi. Memang ternanti nantikan pun untuk tengok bunga api pengakhiran tahun 2018. Tapi, takpelah tak de rezeki Ms J barangkali.
Ok, selamat tinggal 2018. Semesti 2019 kita kena berusaha untuk ke arah yang lebih baik.Segala suka duka 2018 harus di ambil pengajaran dan iktibar. Jadikan ia sebagai panduan untuk menempuh 2019 yang penuh mencabar!
Hari ini genap 1 Januari 2019. Jangan lupa shaklee juga ada tawaran istimewa untuk korang sempena tahun baru ini.Nak tahu promosi apa? Haa inilah dia.
Promosi Shaklee Januari 2019 ENERGISING SOY PROTEIN (ESP) Beli ESP twinpack dapat harga 5 % off Beli 6 tin ESP free 1 tin


VIVIX Beli vivix twinpack dan dapat free cooler bag
YOUTH SKINCARE Beli youth starter pack dan dapatkan fr…

Kelebihan Pencuci Muka (Youth Cleanser) Shaklee Siri II

Seperti yang Ms J janjikan semalam, harini Ms J nak sambung lagi mengenai kelebihan youth cleanser atau pencuci muka youth shaklee ini.
Kelebihan Pencuci Muka Youth Cleanser Siri I

Sebenarnya kalau nak bilang, banyak sangat kelebihan youth cleanser ni.Bila kita dah guna, baru kita tahu banyaknya kelebihan yang kita takkan dapat daripada mana mana produk skincare yang lain.

Kelebihan Youth Cleanser
Bahan Kandungan Ekstrak Alga Hijau
Pencuci muka youth ini bukan sekadar mencuci dan melembutkan kulit, malah ianya bantu untuk menghilangkan blackhead dan whitehead.
Haa, kalau korang yang ada masalah blackhead dan whitehead yang degil, yang susah nak hilang tu cuba bertukar kepada pencuci muka youth shaklee ini.Ini juga berdasarkan pengalaman Ms J sendiri.Tapi bila dah guna pencuci muka youth ini rasa bahagian hidung terutamanya dah licin! Tiada lagi blackhead dan whitehead macam dulu.
Sebenarnya alga hijau yang terdapat dalam youth cleanser ini bantu untuk exfoliate atau menghaluskan kulit…