Skip to main content

Posts

Showing posts from November 13, 2018

Testimoni: Kahak, Batuk Dan Selsema Kini Tiada Lagi!

Sekarang ini dah bermula musim hujan. Biasalah bila hujung hujung tahun, musim hujan dan musim banjir. 
Jangan lupa, bila musim hujan macam ini awasi anak anak anda. Jangan biarkan dorang bermandikan hujan, sebab ianya boleh mendatangkan masalah seperti demam, selsema dan batuk.


Bila ada masalah seperti ini maka semua kerja pun tak jadi. Badan lemah, selsema dan tidak larat. Maka, terpaksalah berehat di rumah.
Kalau anak anak yang bersekolah tu, mesti risau dorang tak boleh ke sekolah. Nanti ketinggalan dalam pelajaran.
Bukan kata anak anak je terpaksa cuti, mak ayah juga terpaksa ambil cuti bersama untuk jaga dorang. Jadi, terpaksa cuti untuk hantar dorang ke klinik dan sebagainya.
Dan yang lagi teruk tu bila setiap bulan terpaksa berulang alik ke klinik kerana anak selalu demam. Jadi, di sini Ms J nak berkongsi kisah Puan Umi Shida yang ambil alternatif bijak untuk mengurangkan demam, selsema dan kahak anak beliau.
Tengok ini...
Saya mula amalkan suppliment omega guard pada anak say…