Skip to main content

Posts

Showing posts from June 25, 2016

Cawangan Shaklee Seluruh Malaysia

Dulu masa duk kat sunway selalu jumpa branch shaklee. Pergi keje balik keje lalu kat situ je... Bila balik Penang pula, selalu pergi Sunway jumpa lagi branch shaklee kat sini...Aishh banyak jugak branch shaklee kat Malaysia ni ye..Tup tup balik Kelantan pun ada jugak..


Wowww amazing ingatkan setiap negeri ada shaklee, rupa-rupa tak ..Hanya negeri terpilih sahaja..hehe Meh nak habaq mai bagi yang masih tercari-cari branch shaklee kat Malaysia ni bolehla refer list bawah nie...
1.HQ office ( berdekatan dengan Sunway Pyramid)
Level 9, The Pinnacle, Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, 47500 Subang Jaya.
Tel : 03-5622 3188
2. Branch KL
No.32, Jalan Seri Rejang 3, Pusat Industri Sri Rampai, Taman Sri
Rampai, 53300 KL.
Tel : 03-4142 1067
3. Branch Penang
No. 81, 83 & 85, Jalan Todak 6, Pusat Komersial Sunway Perdana,
13700 Seberang Jaya, Pulau Pinang.
Tel: 604-383 8261
4.Branch Perak
32, Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.
Tel: 605-241 8260
5.Branch Kelantan
319, Section 25, Band…

Pengedar Sah Shaklee Kedah & Penang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!
Anda penggemar shaklee?Masih tercari-cari pengedar shaklee sah di Kedah Dan Penang?Insyaallah Ms J boleh membantu. Buat penggemar shaklee di Kedah dan Penang boleh terus hubungi atau watsap  Ms J di talian 016 444 2685.
Ms J tinggal di Bandar Puteri Jaya, jadi mereka yang berhampiran boleh terus datang ke rumah Ms J untuk membeli dan mengambil supplement shaklee. Jadi buat mereka di Sungai Petani tidak perlu lagi nak ke cawangan shaklee di Seberang Jaya untuk dapatkan sebarang produk shaklee ini.


Jika anda tiada masa untuk ke rumah Ms J, jangan risau Ms J boleh menghantar sebarang produk shaklee yang anda minta terus ke rumah anda. Penghantaran andalah percuma. Jadi buat mereka yang berada di sekitar Bandar Utama, Bandar Mutiara, Bandar Astana, Bandar Perdana, Amanjaya rebutlah peluang ini. Atau anda boleh buat temujanji dan set masa untuk kita berjumpa di mana-mana.

Buat warga tasek gelugor, kepala batas, bertam dan kawasan di sekitarnya anda …