Skip to main content

Posts

Showing posts from August 7, 2019

Syoknya Bila Bacaan Kencing Manis Abah Dah Berkurang

Dulu kalau ada pesakit kencing manis datang buat pemeriksaan xray,Ms J la orang yang selalu kena buat. Lagi tak tahan, kalau ada yang kaki berbalut, dengan bau yang kurang menyenangkan.
Tapi itu dulu. Sekarang dah lama tak buat.haha. Sekarang memang dah jarang jumpa pesakit kencing manis.
Yang ada hanyalah orang sihat, tak pun yang ada kencing manis tapi takde lah yang luka dan berbau semacam tu.
Sebenarnya, harini Ms J nak berkongsi mengenai satu kisah mengenai kencing manis. Kisah seorang anak yang hadiahkan vivix ( supplement shaklee kepada ayahnya yang ada kencing manis.
Alhamdulillah, bila ambil vivix ini, bacaan kencing manis ayahnya ada perubahan. Tu pun tak sampai sebotol ambil taw.
Sukanya beliau bila dapat tahu keputusan bacaan gula ayahnya. Tak sia sia beliau cadangkan vivix untuk ayahnya cuba.
Nak tahu kisah selanjutnya, meh tengok ini.
"Salam harini saya nak share testimoni merawat diabetis dengan vivix oleh ayah saya sendiri.
Terbukti vivix mampu membantu masalah dia…