Skip to main content

Posts

Showing posts from March 15, 2017

Kanser Payudara Hilang Setelah Dua Tahun Amalkan Vivix

Apabila disahkan menghidap kanser siapa tak gundah gulana kan?


Lebih lebih lagi kanser payudara. Buat kaum wanita ianya amat merungsingkan mereka,
Apabila terfikir pasal kanser payudara ini, perkara utama yang ada dalam kepala Ms J adalah 'nanti terpaksa buang payudara'
Korang pun macam tu jugak ke?Hmmm kalau doktor dah cadangkan untuk membuat operation buang payudara, then terpaksa lah.
Namun, jika masih boleh di selamatkan lagi, usaha sehabis mungkin!
Ni Ms J nak berkongsi kisah mak cik Ilyanie. Mak cik Ilayanie ada kanser payudara. Dan kedua-dua belah payu dara terpaksa di buang.
Sekarang ini, mak cik Ilyanie bergantung kepada kemoterapi untuk membunuh sel sel kanser yang masih ada dalam badan beliau.
Tapi, lepas kemoterapi mak cik Ilyanie nampak lemah sangat.
Namun selepas 2 tahun ambil vivix beliau di sahkan bebas daripada kanser payudara. Malah bukan itu sahaja taw, mak cik Ilyanie nampak muda dan makin sihat sekarang



Jadi apa yang kita boleh ambil pengajaran daripada k…