Skip to main content

Posts

Showing posts from October 11, 2018

Testimoni Jeragat Pudar Setelah Menggunakan Youth Skincare

Macam mana nak hilangkan jeragat?
Jeragat susah nak pudar atau hilang?
Krim jeragat apa yang terbaik?
Jika ini yang sering membelenggu anda, jangan risau kerana bukan anda seorang sahaja yang mengalami masalah jeragat ini.
Ramai yang mempunyai masalah jeragat, dan ramai lagi tercari cari solusi macam mana nak pudarkan atau hilangkan jeragat.
Tambah tambah lagi buat mereka yang sudah mempunyai jeragat bertahun tahun, tapi masih juga tidak berjaya menghalau jeragat daripada singgah di muka korang.
Jadi, hari ini Ms J nak berkongsilah dengan korang kat luar mengenai cara nak pudarkan jeragat. Semestinya korang juga teruja nak pakai apa tu untuk hilangkan jeragat ini kan?
Sebelum tu, mari kita tengok testimoni daripada mereka dulu.
Testimoni Jeragat Pudar



Testimoni Jeragat Pudar


Testimoni Jeragat Pudar


Testimoni Jeragat Pudar

Testimoni Jeragat Pudar



Testimoni Jeragat Pudar
Haa inilah dia kesan apabila ambil set skincare youth daripada shaklee. Semua pengguna rata ratanya memberikan feedback y…

Krim Jeragat Selamat Digunakan Dan Bebas Bahan Kimia

Assalamualaikum san salam sejahtera!
Hari ini Ms J nak berkongsi mengenai salah satu krim jeragat yang selamat di gunakan dan bebas daripada bahan kimia.


Pernah tak kita terfikir atau terlintas di hati adakah krim jeragat yang kita gunakan sekarang adalah selamat dan bebas bahan kimia?
Kalau anda rasa ya, cuba semak balik adakah krim jeragat anda adalah salah satu produk yang betul betul selamat.
Krim jeragat yang selamat di sini maksudnya adalah krim jeragat yang tidak mempunyai sebarang bahan kimia berbahaya, yang mana boleh merosakkan kulit kita.
Dan lagi teruk bahan kimia ini adalah salah satu punca kepada tercetus masalah seperti kanser. Sudah tentu kita tidak mahu semua ini kan?
Krim jeragat yang selamat juga bukanlah bermaksud krim jeragat yang kita guna itu 'menjadi' dengan kulit kita.
Kadang kadang krim jeragat yang terdapat di luar sana memberikan kesan yang bagus dalam masa seminggu dua, tapi untuk dua atau tiga tahun lagi adakah masih sama.
Ramai yang tidak setia,…