Skip to main content

Posts

Showing posts from June 11, 2019

Promosi Vitamin Shaklee Untuk Bulan June 2019

Bulan June ini rasanya agak istimewa sikit promosi shaklee bulan ini. Selain shaklee perkenalkan produk youth yang terbaru iaitu masker, bulan ini ada juga promosi vitamin shaklee.

Nak tahu tak apa promosi vitami shaklee pada bulan ini?? Tadaaaaa

Haa, bulan ini shaklee tawarkan promosi vitamin zinc dan juga minyak ikan omega guard


.
Sesuai sangat buat pengguna setia vitamin zinc dan minyak ikan omega guard ini.Haa, jangan lupa beli bulan ni untuk dapatkan harga promosi yang jimat.

Eh, kalau korang yang baru nak cuba vitamin shaklee ini pun, boleh sangat nak beli.Sebab kedua dua vitamin ini memang sesuai diamaalkan oleh setiap orang.

Mesti korang tertanya tanya kan, nak kena beli 3 botol ke baru dapat harga promosi? Haa,betul la tu.Belian tiga botol vitamin di atas baru dapat harga promosi.

Tapi jangan risau, kalau buat belian dengan Ms J, walaupun hanya beli sebotol pun, dapat harga promosi jugak taw.

Jadi, apalagi, jom pakat ramai ramai order sebelum berakhir bulan ni!

Ms J 016 444 268…