Skip to main content

Posts

Testimoni Jeragat Pudar Setelah Menggunakan Youth Skincare

Macam mana nak hilangkan jeragat?
Jeragat susah nak pudar atau hilang?
Krim jeragat apa yang terbaik?
Jika ini yang sering membelenggu anda, jangan risau kerana bukan anda seorang sahaja yang mengalami masalah jeragat ini.
Ramai yang mempunyai masalah jeragat, dan ramai lagi tercari cari solusi macam mana nak pudarkan atau hilangkan jeragat.
Tambah tambah lagi buat mereka yang sudah mempunyai jeragat bertahun tahun, tapi masih juga tidak berjaya menghalau jeragat daripada singgah di muka korang.
Jadi, hari ini Ms J nak berkongsilah dengan korang kat luar mengenai cara nak pudarkan jeragat. Semestinya korang juga teruja nak pakai apa tu untuk hilangkan jeragat ini kan?
Sebelum tu, mari kita tengok testimoni daripada mereka dulu.
Testimoni Jeragat Pudar



Testimoni Jeragat Pudar


Testimoni Jeragat Pudar


Testimoni Jeragat Pudar

Testimoni Jeragat Pudar



Testimoni Jeragat Pudar
Haa inilah dia kesan apabila ambil set skincare youth daripada shaklee. Semua pengguna rata ratanya memberikan feedback y…
Recent posts

Krim Jeragat Selamat Digunakan Dan Bebas Bahan Kimia

Assalamualaikum san salam sejahtera!
Hari ini Ms J nak berkongsi mengenai salah satu krim jeragat yang selamat di gunakan dan bebas daripada bahan kimia.


Pernah tak kita terfikir atau terlintas di hati adakah krim jeragat yang kita gunakan sekarang adalah selamat dan bebas bahan kimia?
Kalau anda rasa ya, cuba semak balik adakah krim jeragat anda adalah salah satu produk yang betul betul selamat.
Krim jeragat yang selamat di sini maksudnya adalah krim jeragat yang tidak mempunyai sebarang bahan kimia berbahaya, yang mana boleh merosakkan kulit kita.
Dan lagi teruk bahan kimia ini adalah salah satu punca kepada tercetus masalah seperti kanser. Sudah tentu kita tidak mahu semua ini kan?
Krim jeragat yang selamat juga bukanlah bermaksud krim jeragat yang kita guna itu 'menjadi' dengan kulit kita.
Kadang kadang krim jeragat yang terdapat di luar sana memberikan kesan yang bagus dalam masa seminggu dua, tapi untuk dua atau tiga tahun lagi adakah masih sama.
Ramai yang tidak setia,…

Produk Berkesan Hilangkan Jeragat dengan Mudah

Eh pasal jeragat lagi tajuk kita harini ye.haha. Iya, hari ini Ms J nak cerita mengenai produk untuk hilangkan jeragat, yang pasti produk ini sangatlah selamat digunakan kerana ianya terbukti melalui kajian klinikal yang dijalankan.
Produk yang Ms J maksudkan di sini adalah produk youth daripada shaklee. Boleh baca detail mengenai produk youth ini di sini>>> Youth skincare
Cumanya hari ini Ms J nak berkongsi mengenai cara produk ini hilangkan jeragat. Supaya boleh buka mata korang di luar sana agar memilih produk yang betul selamat untuk hilangkan jeragat.
Mana tak nya, rasanya semua orang takut untuk mencuba mana mana produk. Tambah tambah lagi yang dikatakan dengan produk timbang kilo kat luar sana.
Sebenarnya tak salah pun produk timbang kilo kat luar tu, cuma nya kita sebagai pengguna mestilah memilih produk yang betul betul selamat, yakni produk yang tidak mempunyai bahan kimia yang berbahaya.
Nak lagi bagus, produk tu ada pula ujian klinikal, bukan main jual semborono …

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Hanya Menggunakan Dua Benda Ini!

Bila bercakap pasal jeragat ini, rasa geram je. Mana tak nya jeragat kat muka ni dah macam kekal abadi je kat muka. Oh sungguh stress!
Jeragat ini memang susah nak hilangkan. Orang kata jeragat ini memang degil, sedegil batu gitu.haha.Jeragat ini adik beradik dengan jerawat, tapi iaya lebih kepada bintik bintik hitam pada permukaan kulit.


Haa, yang ini lebih parah kalau kita tak cuba hilangkan jeragat dari awal. Sebabnya jeragat ini boleh menjadikan kita nampak lebih berusia daripada umur dan lagi teruk kita akan kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang lain.
Sebab tu kita perlu hilangkan jeragat ini. Siapa yang tak nak cantik kan? Semua orang nak. Yang pasti dengan kehadiran jeragat yang tidak diundang ini menjadikan kulit muka kita kurang cantik dengan tompokan bintik bintik hitam.
Rawat jeragat dari dalam dengan vitamin ini >>> set jeragat shaklee

Maka, kita akan mula mengenakan bedak atau foundation yang tebal sebagai salah satu cara untuk hilangkan jeragat, b…

Tragedi Lemas 6 Anggota Bomba

Semalam rasa tak lena nak tidur. Masih lagi memikirkan kisah 6 anggota bomba yang meninggal dunia akibat lemas ketika misi mencari dan menyelamat.

Masih terbayang bayang lagi video yang ditular di media sosial, rasa macam tak boleh terima hakikat. Macam mana semua ini boleh berlaku?
Bila terjadi perkara sebegini, apa perkara utama yang berada dalam fikiran adalah keluarga mangsa. Apalah nasib isteri dan anak anak mangsa.
Tak sanggup melihat anak anak meraung dan menangis memanggil bapa mereka yang sudah syahid. Allah, sungguh hati ini tidak kuat. Maka, mengalir juga air mata ini.
Sungguh mulia hati mereka dalam menjalankan tugas. Langsung tidak gentar. Sungguh Allah lebih menyayangi diri mereka.
Da\oaku moga keenam enam mereka ditempatkan dalam golongan yang beriman. Buat keluarga mangsa, salam takziah. Moga mereka kuat mengharungi semua yang berlaku.Pasti ada sesuatu yang Allah nak bagi di kemudian hari.Percayalah!
Dan harapan Ms J pula, harapnya kejadian sebagini tidak lagi berlaku…

Set Skincare Youth Shaklee

Bila dengar shaklee akan mengeluarkan skincare baru, rasa teruja sekali. Dulu pun guna skincare enfusselle rasa dah puas hati. Inikan pula skincare yang lebih baik lagi daripada skincare shaklee yang lain iaitu enfuselle dan nutriwhite.


Dan kalau nak tahu, setelah youth skincare ini keluar, maka tiada lagi lah skincare enfuselle dan nutriwhite tu. Ini lebih kurang menggantikan skincare yang terdahulu dengan yang terbaru skincare.
Sudah tentu skincare youth ini memunyai seribu kali lebih baik berbanding dengan skincare shaklee yang terdahulu. Kalau nak tahu skincare youth shaklee ini bukan sebarang skincare taw, ianya dijalankan ujian klinikal sebelum ianya dilancarkan.
Dan sudah pasti ianya sangat mengujakan. Kulit akan nampak lebih muda dalam 7 hari sahaja dan 2/3 daripada wanita berjaya menjadikan kulit mereka lebih muda 10 tahun daripada usia sebenar!
Siapa yang tak nak awet muda. Tanyalah sesiapa, mana mana perempuan sekalipun, Ms J yakin semua mahukan kulit yang awet muda.


Maka,…

Pencuci Muka Organik Pilihan Hati Saya!

Sebenarnya dah lama mencari cari pencuci muka organik yang mana bebas daripada bahan kimia. Tapi disebabkan oleh  kurang ilmu pengetahuan dan trauma untuk mencuba sebarang produk, menyebabkan Ms J masih lagi setia dengan tidak memakai sebarang pencuci muka.
Rasanya sudah hampir setahun Ms J tidak mengenakan sebarang pencuci muka. Kalau orang tengok muka ini, memang nature sahaja. Nature beauty gitu.haha.
Tapi Ms J rasa tak puas hati sebab kulit muka yang agak kusam dan kulit kering. Kalau nak pakai bedak pun tak rajin. Kalau pakai sekalipun, mesti ada je tompok sana sini. Tak best!
Kalau nak tahu dulu Ms J pernah pakai sebuah produk ini. Pakai sekali je ok, memang berkesan. Ingatkan dah serasi la dengan muka ini. Rupanya tak!
Sebabnya semakin lama Ms J pakai kulit muka menjadi semakin gelap, macam kena sunburn gitu. Bukan itu sahaja, malah lepas cuci muka dengan pencuci muka, kulit muka jadi tegang sampai nak senyum pun rasa takut.


Memang lepas kejadian tu, Ms J dah tak pakai mana ma…