Skip to main content

Testimoni Kolagen Untuk Masalah Tulang


Kolagen.

Rasanya semua orang dah tahu, kolagen ini untuk cantik. Tapi tahukah kita kolagen juga membantu dalam masalah tulang dan sendi.

Kalau sakit tulang atau sendi tu cuba amalkan kolagen ini. Sebabnya kolagen ini membantu menyokong menguatkan tulang.

Selain itu kolagen juga bertindak sebagai tisu penyambung di antara tulang. Maka dengan adanya kolagen yang mencukupi ianya boleh melicinkan pergerakan kita.

Di sini Ms J sertakan testimoni penggunaan kolagen shaklee dalam membantu masalah sakit tulang dan sendi. Ramai yang mengakui bahawasanya kolagen shaklee ini banyak membantu mengurangkan masalah sendi dan tulang yang dihadapi.


Mari kita lihat:

Testimoni Kolagen Untuk Masalah Tulang


Testimoni 1 :


Setelah ambil beberapa sachet kolagen shaklee, kaki dah tak sakit danbertambah kuat.

Testimoni Kolagen Untuk Masalah Tulang

Testimoni 2 :


Mak  sakit lutut kronik.
Solat pun terpaksa duduk.

Tapi selepas dua bulan amalkan kolagen shaklee, dah boleh solat seperti biasa

Testimoni Kolagen Untuk Masalah Tulang



Testimoni 3 :


Tak sampai seminggu mengamalkan kolagen powder shaklee, sakit lutut ibu mertua semakin hilang.

Kalau sebelum ini nak solat kena duduk, nak bengkokkan kaki pun susah.


Testimoni Kolagen Untuk Masalah Tulang



Testimoni 4 :


Kaki dah semakin ok setelah seminggu amalkan kolagen

Testimoni Kolagen Untuk Masalah Tulang

Kolagen shaklee ini memang sudah terbukti, boleh mengurangkan sakit sendi dan tulang >>> kelebihan kolagen powder shaklee

Jika anda ingin dapatkan kolagen powder daripada shaklee, boleh terus hubungi Ms J dengan klik di bawah:


















Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini