Skip to main content

Posts

Showing posts from August 20, 2018

BAPA MERTUA DAH TAK PERLU INSULIN!

Semalam kat kumpulan wassap kami, seorang kawan ada berkongsi kisah bapa mertua beliau.
Untuk pengetahuan, bapa mertua beliau ni ada masalah kencing manis yang perlu di cucuk insulin setiap hari.
Tapi iyalah, orang tua ini susah sangat nak ambil supplement. Hanya ubat ubatan yang  direkomendasi oleh doktor sahaja.
Nak di jadikan cerita, akhirnya bapa mertua beliau terjebak juga dengan salah satu supplement daripada shaklee iaitu, vivix.


Nak tahu kisah selanjutnya, meh baca ini

"Kisahnya,bapa mertua ni ada penyakit kencing manis. Tahap gula yg tinggi. Tapi tak pernah nak berpantang makan dan sebagainya
Nak dijadikan cerita,satu haritu dia buat kerja2 dekat luar rumah. Kaki terpijak paku berkarat. Kaki jadi luka dan tak baik2. Bernanah dan berdarah berterusan keluar. 
Jadi nak solat pun susah. Kesian dgn keadaan kaki dia yg tak baik2 tu...dan takut kena potong. Akhirnya akak perkenalkan vivix pada abah.mula-mula memang susah nak ambil. Rasa macam tak percaya. 
Semasa ada promo vivix,d…