Skip to main content

Posts

Showing posts from September 19, 2018

Giveaway Tudung Bawal by Cik Puan Rrai

Hari ini tergerak hati nak join giveaway tudung bawal by Cik Puan Rrai. Walaupun Ms J bukanlah seorang peminat tudung bawal, tapi oleh kerana rindu nak pakai maka join lah. 
Mana tahu, ada rezeki jadi pemenang nanti.hehe

Korang yang belum join, join join sekarang. Tarikh tutup adalah 18 Oktober 2018. Nak join senang je, klik je gambar di atas.
Sambil tu, Ms J nak kongsi satu tips buat ibu mengandung di luar sana, iaitu mengenai masalah terlebih berat badan ketika hamil.
Siapa yang ada masalah berat badan terlebih ketika hamil? Haa, Ms J rasa boleh dikatakan semua ibu hamil mengalami masalah ini kan.
Jadi, satu tips yang boleh kita amalkan dalam memastikan berat badan tidak berlebihan adalah
MAKAN SIKIT TAPI KERAP
Ya, makan sikit tapi kerap. Contoh kalau makan biskut ambil lah dalam 2 atau 3 keping je sekali makan. Lepas sejam kemudian makan lah lagi.
Tak ada la orang kata makan macam melantak gitu kan.haha.Okla selamat mencuba ibu ibu hamil di luar sana!