Skip to main content

Posts

Showing posts from October 19, 2018

7 Cara Hilangkan Jeragat Dengan Bahan Semulajadi, Selamat Dan Tidak Berbahaya

Ms J ini dah dua kali berkunjung ke spa bulan ini semata mata kerana geram dengan jeragat degil. Banyak sangat jeragat di muka ini.Seperti tahi lalat dah Ms J tengok.
Sebenarnya dah lama jeragat ini menapak, degil sungguh sampai umur sekarang pun masih tidak hilang. Mana taknya, Ms J ini tak ambil langkah pun untuk menghilangkan jeragat ini.
Tapi bila umur semakin berusia, rasa kulit muka makin kendur dan bertambah kusam. Apatah lagi jeragat, rasa semakin banyak dan ketara tumbuh di muka.
Oh, Ms J sungguh stress bila tengok muka ini!Tengok orang lain yang mempunyai kulit muka yang sangat cantik dan flawless, jeragat sikit pun tak de di muka, lagi bertambah Ms J. Aduhh!
Maka hari ini Ms J nak berkongsi mengenai cara hilangkan jeragat degil ini. Ini adalah dengan menggunakan bahan semulajadi.Jadi, tak ada lah istilah mahal ke apa, cuma tinggal rajin nak buat tak tak je.Tapi kalau dah nekad nak jeragat ini hilang, mestilah kena juga buatkan.hehe
Cara Hilangkan Jeragat Dengan Bahan Semul…