Skip to main content

Posts

Showing posts from June 24, 2019

Macam Mana Nak Renew Keahlian Shaklee?

Macam mana nak renew keahlian shaklee?Dapat satu pertanyaan daripada pengguna setia vitamin shaklee yang telah mendaftar sebagai ahli.
Tapi sayangnya keahlian dah tamat.Haa,buat korang yang belum tahu tu,keahlian shaklee ni ada limit taw.Shaklee bagi keahlian setahun sahaja,lepas setahun tu kita kena renew balik.



Nak renew keahlian shaklee tu,kena byar rm 30.Jangan risau,sebab rm 30 tu kita boleh tebus balik bila kita membeli apa apa produk shaklee.
Jadi,takde la istilah setiap tahun nak kena bayar keahlian.Tujuan utama shaklee buat macam ni adalah untuk lupuskan 'ahli hantu'.
Maksudnya,iyala kalau sebelum ni keahlian shaklee ni seumur hidup.Jadi,walaupun kita tak buat belian setahun dua,kita masih lagi dianggap ahli.Even 10 tahun pun kita masih lagi dianggap ahli shaklee,padahal kita tak aktif buat belian pun.
Jadi,dengan renew keahlian setiap tahun,shaklee boleh kenalpasti ahli yang aktif. Yang belum renew dalam tempoh yang ditetapkan,sudah tentu akan dilupuskan dalam siste…