Skip to main content

Posts

Showing posts from October 8, 2018

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Hanya Menggunakan Dua Benda Ini!

Bila bercakap pasal jeragat ini, rasa geram je. Mana tak nya jeragat kat muka ni dah macam kekal abadi je kat muka. Oh sungguh stress!
Jeragat ini memang susah nak hilangkan. Orang kata jeragat ini memang degil, sedegil batu gitu.haha.Jeragat ini adik beradik dengan jerawat, tapi iaya lebih kepada bintik bintik hitam pada permukaan kulit.


Haa, yang ini lebih parah kalau kita tak cuba hilangkan jeragat dari awal. Sebabnya jeragat ini boleh menjadikan kita nampak lebih berusia daripada umur dan lagi teruk kita akan kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang lain.
Sebab tu kita perlu hilangkan jeragat ini. Siapa yang tak nak cantik kan? Semua orang nak. Yang pasti dengan kehadiran jeragat yang tidak diundang ini menjadikan kulit muka kita kurang cantik dengan tompokan bintik bintik hitam.
Rawat jeragat dari dalam dengan vitamin ini >>> set jeragat shaklee

Maka, kita akan mula mengenakan bedak atau foundation yang tebal sebagai salah satu cara untuk hilangkan jeragat, b…