Skip to main content

Posts

Showing posts from December 27, 2018

4 Petua Hilangkan Jerawat Batu Dengan Mudah

Pernah ada jerawat batu?Kalau zaman sekolah menengah dulu,ramai kawan kawan yang ada masalah jerawat batu ni.Mungkin juga di sebabkan oleh faktor hormon pada ketika itu.Biasalah perempuan bila dah akhil baligh ni macam macam yang datang.

Bila ada jerawat batu yang tumbuh ni,biasalah tangan ni geram sangat nak picit picit.Eh,bukan kata jerawat batu je,jerawat pasir pun kita picit.Aduh,lagi bertambah parah jerawat batu tu.
Nak nak lagi, jerawat batu ni saiznya lebih besar daripada jerawat yang lain.Bukan tu je,jerawat batu ni lebih keras juga.Jadi, bila dah kena picit tu, ianya akan meninggalkan kesan yang tak elok pada kulit wajah.Silap hari bulan boleh tinggal parut taw!
Jadi, harini Ms J nak berkongsi petua mudah untuk hilangkan jerawat batu.Harapnya petua petua ni boleh membantu korang yang ada masalah jerawat batu tu.

Petua nak hilangkan jerawat batu ni senang je.Yang pasti kita kena rajin mencuba.Nak tahu apadia petua hilangkan jerawat batu?Meh baca ni.
Petua Hilangkan Jerawat Ba…