Skip to main content

Posts

Showing posts from September 16, 2016

Senangnya Berbisnes, di mana sahaja dan pada bila- bila masa

Assalamualaikum semua.Alhamdulillah semalam Ms J dah selamat sampai di Penang.Hampir 8 jam memandu dari Kelantan, agak kepenatan juga hari.
Tapi gagahkan juga ingin menulis hari ini.Hmm kalau dah suka kan, penat- penat pun tak kisah.
Haa hari ini cuti sempena hari 1 Malaysia korang buat apa je? Ke masih lagi di kampung? Maklumlah cuti raya haji tak habis lagi.
Petang nanti Ms J bercadang ke pesta kucing kat Seberang Jaya.Kalau tak ada aral melintang petang karang sampailah kami kat sana.Ala dekat je rumah dengan Seberang Jaya, lebih kurang 30 minit je.huhu.


Ok korang pula kalau cuti- cuti macam ni buat apa je? Kalau Ms J tak pergi mana- mana selalu kat rumah jela, sambil berbisnes.
Haa bisnes dari rumah? Bisnes apa tu? Boleh laku ke?
Iya semua boleh dengan shaklee ni.Bukan Ms J je malah ramai yang dah berjaya dengan shaklee ini.Mana tak nya sambil layan anak-anak kat rumah boleh berbisnes.Sedikit sebanyak boleh tolong ringankan beban suami.
Haa hari-hari cuti macam ni jom kita bekerj…