Skip to main content

Posts

Showing posts from August 30, 2018

BERAT TURUN 8KG DAN SAKIT LUTUT KEMBALI PULIH!

Kali ini Ms J nak berkongsi mengenai satu kisah Anie, yang mana salah seorang pengamal vivix.
Tapi , selepas melihat maknya yang sakit lutut, Anie berkongsi vivix bersama ibunya dengan harapan ibunya akan sembuh dari sakit lutut.
Dan yang paling terkejut, apabila Anie lihat maknya sudah semakin sihat dan berat badan juga sudah turun.
Berat badan turun bukan sikit, tapi turun sehingga 8 kg taw!
Meh kita lihat perkongsian Anie ni mengenai vivix dan maknya

BERAT TURUN 8KG DAN SAKIT LUTUT PULIH LEPAS AMALKAN VIVIX
Asalnya dulu pertama kali anie beli VIVIX adalah untuk makan sendiri. Tapi lepas tengok mak tak macam biasa, kurang bergerak macam selalu. 
Rupanya mak tengah sakit lutut, sampaikan mak terpaksa solat duduk, nak bergerak ke sana sini pon susah. Bayangkanlah tengok muka mak menahan sakit, bila nak ubah kedudukan dari duduk kepada berdiri, sedih sangat. Anie pun terus hadiahkan VIVIX tu untuk mak.
Alhamdulillah dua minggu mak konsisten minum VIVIX, mak dah rasa kurang sakit. Mak mema…