Skip to main content

Posts

Showing posts from July 5, 2017

Alfalfa Untuk Detox, Tapi Benda lain Pula yang Dapat

Beberapa bulan yang lepas badan ni rasa lemah, letih dan lesu je.Dan dalam sebulan juga dah dua kali demam.Biasa la pergi hospital, doktor bagi ubat demam biasa jela.
Yang tak boleh tahan tu bila sejuk menggigil-gigil.Adoii tak boleh bayangkan keadaan ketika itu, sungguh rasa taubat taknak demam lagi taw!
Bila pergi kerja ramai kengkawan tegur kenapa nampak pucat je, macam tak bermaya.Nak kata tak cukup makan dah makan.Hmm maka bermula dari situ Ms J mula menggoogle.
Biasa la zaman sekarang apa-apa tanya je kat encik google kan.huhu. Google punya google terjumlah perkataan detox.Agaknya badan ini pun kena detox jugalah kot.
Salah satu cara Ms J mendetox kan badan adalah dengan mengambil supplement dari shaklee.Waktu tu bajet tak berapa nak ada, so beli alfalfa jela.Ramai yang cakap ok kan.Okla kita cuba
Mula-mula makan macam macam rasa ada.Adui pening kepala, nak buat kerja tak boleh. rasa dunia ni berpusing je.
Mulalah nak salahkan supplement ni, terdetik juga dalam hati kalau tak b…