Skip to main content

Posts

Showing posts from October 4, 2018

Pencuci Muka Organik Pilihan Hati Saya!

Sebenarnya dah lama mencari cari pencuci muka organik yang mana bebas daripada bahan kimia. Tapi disebabkan oleh  kurang ilmu pengetahuan dan trauma untuk mencuba sebarang produk, menyebabkan Ms J masih lagi setia dengan tidak memakai sebarang pencuci muka.
Rasanya sudah hampir setahun Ms J tidak mengenakan sebarang pencuci muka. Kalau orang tengok muka ini, memang nature sahaja. Nature beauty gitu.haha.
Tapi Ms J rasa tak puas hati sebab kulit muka yang agak kusam dan kulit kering. Kalau nak pakai bedak pun tak rajin. Kalau pakai sekalipun, mesti ada je tompok sana sini. Tak best!
Kalau nak tahu dulu Ms J pernah pakai sebuah produk ini. Pakai sekali je ok, memang berkesan. Ingatkan dah serasi la dengan muka ini. Rupanya tak!
Sebabnya semakin lama Ms J pakai kulit muka menjadi semakin gelap, macam kena sunburn gitu. Bukan itu sahaja, malah lepas cuci muka dengan pencuci muka, kulit muka jadi tegang sampai nak senyum pun rasa takut.


Memang lepas kejadian tu, Ms J dah tak pakai mana ma…

Tujuh Manfaat dan Kebaikan Zinc Plus Shaklee!

Yeayyy, gembiranya bila dapat tahu zinc plus bakal masuk bulan October ini. Dan sudah tentu tak lena Ms J tidur sebab nak tunggu zinc  plus ini.
Sebenarnya kan, vitamin zinc plus ini salah satu kegeraman semua orang. Baru je beberapa hari yang lepas, customer cari zinc plus shaklee untuk mempercepatkan sembuh luka selepas operation.


Since waktu tu belum tentu lagi bila zinc plus ini akan keluar, beliau sedikit kecewa la. Tapi tak pe sebabnya bulan ini zinc plus dah masuk ke Malaysia.
Jadi korang peminat setia zinc plus ini dapatkan vitamin zinc plus ini di mana mana cawangan shaklee di Malaysia.
Jadi, buat mereka yang tak tahu lagi apa yang menarik sangat mengenai zinc plus ini, ni haa Ms J nak kongsi pada hari, iaitu kebaikan dan manfaat zinc plus
Kebaikan Dan Manfaat Zinc Plus Meningkatkan sistem imum tubuh Daripada kajian, mendapati bahawasanya zinc ini boleh membantu mengawal masalah inflamasi, yang mana ianya membantu mengaktifkan sel sel imum badan untuk bertindak diperingkat o…