Skip to main content

Posts

Showing posts from April 26, 2017

Makanan Tambahan Seisi Keluarga

Semalam suami balik dari kerja katanya penat.Banyak hari dah banyak kerja di pejabat.
Katanya hendak tidur awal malam ini. Ms J ok je, lagipun kesian tengok nya letih je.Tapi sebelum tu Ms J sempat berpesan kepada suami ambil vivix satu sudu.

Vivix ini adalah minuman botani yang sangat baik untuk kesihatan keseluruhan.Memang Ms J sengaja belikan 1 botol untuk kami sekeluarga. Lagipun suami memang rancang untuk kurus sekali.
Dan dengan sebab itulah juga Ms J menyuruh beliau untuk ambil vivix ini. Pada masa yang sama Ms J juga pengguna vivix, almaklumlah bila dah bertambah usia ni badan cepat penat.
Korang yang ada masalah cepat penat, letih elok jugalah untuk amalkan vivix ini.Satu hari satu sudu.Memang badan rasa ringan.
Bukan Ms J je taw cakap, ramai yang cakap macam ni.Ini adalah respond daripada mereka mereka yang pernah menggunakan vivix ini.
"Saya dah tak penat macam selalu.Alhamdulillah"



Mak saya keterer penat di dapur setiap hari.Tapi mak memang puji vivix.Sekarang mak…