Skip to main content

Posts

Showing posts from May 18, 2019

Shaklee Produk Dan Business Workshop

Rasa sedih juga hari ini sebab tak dapat nak hadirkan diri dalam program shaklee untuk hujung bulan depan.
Pada 29 June nanti shaklee ada anjurkan program namanya shaklee produk dan business workshop.
Program kali ini mempunyai pengisian mengenai produk shaklee shaklee oleh nutrisionist shaklee yang bertauliah, iaitu Pn Sarah.



Cuma bezanya kali ini bukan belajar pasal produk semata mata, tapi ada lagi pengisian lain yang lebih bermakna untuk semua pengedar shaklee.
Pengisian mengenai bisnes shaklee, oleh otai atau jutawan shaklee. Woow mana nak dapat ilmu macam ini. Kalau kat luar sana, mesti kena keluarkan modal beribu ribu untuk dapatkan rahsia jadi jutawan kan.
Bukan pasal bisnes je, malah shaklee juga anjurkan mengenai perkongsian mengenai rahsia kejayaan mereka mereka yang telah berjaya dengan shaklee.
Wow, inilah yang Ms J paling suka. Suka dengar cerita mereka yang berjaya, supaya diri sendiri pun akan beroleh kejayaan seperti mereka.
Tapi tula, nak jadikan cerita, tengok cuti…