Skip to main content

Setelah Setahun Alami Patah Kaki, Akhirnya Tulang Kembali Bercamtum


Assalamulaikum dan salam sejahtera!

Hari ini Ms J nak berkongsi mengenai masalah tulang patah yang mana beransur pulih setelah mengamalkan supplement shaklee.

Di bawah ini Ms J sertakan testimoni seorang pengguna shaklee yang mana telah mengambil vitamin ESP dan Osteomatrik untuk merawat masalah tulang patah

Hampir setahun saya patah kaki. Kaki kiri di bahagian peha dan kerting. Di bahagian peha sudah sembuh tapi tidak sepenuhnya
Hampir setahun mengalami masalah patah kaki, akhirnya masalah yang dihadapi oleh Aina semakin beransur kurang.

Alhamdulillah tumpang gembira untuk Aina, dan gembira juga sebab dengan adanya vitamin shaklee ini membantu untuk mencantumkan kembali tulang patah yang di hadapi Aina.

Susu ESP dan pil osteomatrik. Bagus Sis. Tulang baru pon alhamdulillah dah tumbuh

Aina hanya mengambil vitamin shaklee yang terdiri daripada ESP dan osteomatrik. Alhamdulillah gabungan kedua dua vitamin ni sangat membantu dalam masalah tulang patah yang di hadapi.

Sebenarnya vitamin untuk tulang patah shaklee ini banyak lagi, antaranya adalah vivix, dan minyak ikan omega guard. Nak tahu detail pasal fungsi semua vitamin ini, boleh rujuk sini>>> set tulang patah shaklee


Image result for testimoni tulang patah shaklee
Ini masalah tulang patah yang di hadapi oleh Aina. Jika korang pun alami masalah tulang patah atau retak seperti Aina, korang boleh cuba vitamin shaklee ini.

Hubungi Ms J dengan segera untuk sebarang pertanyaan atau konsultansi.


Comments

Popular posts from this blog

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…