Skip to main content

Testimoni Osteomatrik - Lihat Apa Kata Mereka


Semalam Ms J ada bercerita mengenai fungsi osteomatrik shaklee ini. Dan pada hari ini Ms J nak berkongsi lagi mengenai testimoni osteomatrik shaklee.

Orang kata ostematrik ini sangat bagus. Meh kita lihat apa kata pengguna setelah mereka mengamalkan osteomatrik shaklee ini.

Testimoni Osteomatrik Shaklee

Testimoni Osteomatrik 1 


Semasa hamil digalakkan untuk mengamalkan osteomatrik ini. Sebabnya bila ambil osteomatrik ini masalah cramp dan sembelit pun tak datang.

Bukan itu saja, malah lepas bersalin juga boleh ambil osteomatrik ini. Osteomatrik ini sangat membantu dalam mengatasi masalah sembelit ketika dalam pantang.

Ibu menyusu pun dapat juga manfaat osteomatrik ini, sebabnya osteomatrik ini boleh membantu dalam mengatasi masalah lenguh lenguh badan.



Testimoni Osteomatrik


Testimoni Osteomatrik 2 


Osteomatrik ini membantu badan jadi lebih cergas, macam akak ni haa pregnant anak ke lima lebih cergas daripada pregnant anak yang pertama


Testimoni Osteomatrik


Testimoni Osteomatrik 3


Banyak kegunaan osteomatrik ini antaranya adalah hilangkan masalah lenguh badan, sakit tumit, dan bagus untuk pengeluaran susu juga!
Testimoni Osteomatrik


Testimoni Osteomatrik 4 


Masalah yang selalu dihadapi bila hamil adalah sakit pinggang. Tapi bila ambil osteomatrik ini 4 biji sehari sebelum tidur, masalah sakit pinggang ini mula surut. Bukan itu sahaja malah badan pun makin bertenaga
Testimoni Osteomatrik


Testimoni Osteomatrik 5

Masalah tulang retak pun boleh amalkan osteomatrik ini. Macam kisah Puan XX ini, setelah ambil osteomatrik sakit kaki dah kurang berdenyut dan tidur pun dah lebih lena.


Testimoni Osteomatrik


Testimoni Osteomatrik 6


Bila dalam pantang selalu ada masalah sembelit kan? Haa cuba osteomatrik ini, sebabnya osteomatrik ini sangat membantu mengatasi masalah sembelit



Testimoni Osteomatrik



Testimoni Osteomatrik 7


Lagi mengenai testimoni osteomatrik untuk tulang patah atau retak. Alhamdulillah bila amalkan osteomatrik ini tulang retak dah kembali bercantum dengan baik!

Testimoni Osteomatrik


Banyak sebenarnya fungsi dan kelebihan osteomatrik ini. Dari orang biasa, orang yang ada masalah tulang patah atau retak, ibu hamil, ibu dalam pantang semua boleh amalkan osteomatrik ini.

Jadi, jika anda ingin dapat osteomatrik ini boleh terus hubungi atau klik link di bawah ini untuk order atau sebarang pertanyaan.




Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini