Skip to main content

Lenguh Badan Makin Kurang Sejak Amalkan Ini!

Semalam ada seorang customer ini yang ada masalah lenguh lenguh badan. Jadi, beliau wassap Ms J, cari vitamin untuk masalah lenguh badan.

Dengan selamba, Ms J pun cadangkan beliau untuk cuba osteomatrik shaklee. Bila cadangkan osteomatrik ini untuk masalah lenguh badan, beliau terus ambil tanpa ragu ragu.

Kalau nak tahu. osteomatrik ini sangat bagus untuk masalah lenguh badan.Eh bukan itu sahaja taw, banyak lagi kegunaan dan kelebihan osteomatrik ini>>>  fungsi osteomatrik

Dan yang paling terkejut, harini beliau ada mesej Ms J. Ingatkan ada apa la tadi. Rupanya beliau nak bagitahu, sakit dan lenguh lenguh badan dah kurang.


Testimoni Lenguh Badan

Subhanallah! Gembira bukan kepalang rasanya bila dengar. Iyalah, bila dapat tolong orang selesaikan masaalah lenguh badan, kesannya dapat kerja dengan baik. Siapa tak gembira kan.

Lenguh badan ini rasanya semua orang boleh alami. Tambah tambah lagi bagi mereka yang kerja memerlukan tenaga yang banyak.

Eh bukan itu sahaja, malah kita yang kerja hanya duduk pun boleh alami masalah lenguh badan ini. Maka, memang sesuai jika nak amalkan osteomatrik ini.

Osteomatrik ini bukan sahaja bagus untuk masalah lenguh badan ini je taw, sebenarnya osteomatrik ini sangat bagus untuk diamalkan dalam kehidupan seharian kita.

Ini kerana osteomatrik ini bagus untuk topup kalsium dalam badan kita. Bila kalsium dah mencukupi, maka risiko untuk masalah tulang retak pun kuranglah.

Rasa berbaloi kan beli osteomatrik ini, bukan saja untuk masalah lenguh badan masalah lain pun boleh atasi. Tak rugi untuk kita cuba. Harga pun tak sampai RM 100 pun.

Korang yang ada masalah lenguh badan tu, elok sangat ambil osteomatrik ini. Nak cuba wassap je terus Ms J ye



Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini