Skip to main content

Kebaikan Osteomatrik Shaklee

Kali ini Ms J ingin bercerita mengenai kebaikan osteomatrik shaklee. Pernah dengar tak osteomatrik shaklee ini apa?

Okla Ms J revise sekali lagi.Osteomatrik ini adalah tablet kalsium. Bila cakap mengenai tablet kalsium, mesti kita teringat, oh kalsium ini bagus untuk masalah tulang.

Sebenarnya osteomatrik ini mempunyai banyak kebaikan lain,bukan sahaja untuk masalah tulang sahaja taw.Haa, inilah yang Ms J ingin ceritakan pada hari ini.

Dan daripada pengalaman Ms J sendiri, Ms J ambil osteomatrik ini untuk masalah sakit belakang.Iya mungkin faktor umur yang makin bertambah dan juga bebanan stress kerja juga boleh jadi penyebab sakit belakang ini.

 Jadi, alang alang dah jadi pengguna vitamin shaklee, maka Ms J cubalah pula osteomatrik. Dan kalau nak tahu,kesannya memang betul.

Betul betul menjadi.Sebabnya sakit belakang Ms J dah berkurangan.Dan start dari situ Ms J memang yakin, produk shaklee ini adalah produk yang the best! 

Harapnya, dengan perkongsian mengenai kebaikan osteomatrik ini boleh membantu ramai orang di luar sana untuk dapatkan dapatkan kesihatan yang lebih baik.

Kebaikan Osteomatrik Shaklee

  •  menguatkan tulang
  • menjaga kesihatan gigi
  • mencegah obesiti
  • melindungi otot jantung
  • mengelakkan kanser kolon
  • membantu atasi masalah pms
  • mencegah masalah senggugut
  • memastikan tahap ph badan alkali
  • mengawal tekanan darah
  • membantu pengangkutan nutrient
  • mengurangkan risiko osteoporosis
  • merangsang detox
  • mengurangkan migraine, sakit kepala, pening pening
  • mengurangkan masalah kekejangan, kebas kaki dan tangan
  • meringankan stress
  • membantu tidur malam yang lena
  • mengurangkan masalah sembelit, buasir

Haa, banyakkan kebaikan osteomatrik shaklee ini, bukan kata untuk tulang je taw.Jadi, kalau korang dah tahu kebaikan osteomatrik ini, lepas ni boleh la cuba.

Ms J 016 444 2685

 


Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini