Skip to main content

Fungsi Dan Kebaikan Set Penjagaan Kulit Shaklee

Hari ini nak bercerita mengenai set skincare daripada shaklee. 

Pernah dengar set penjagaan kulit daripada shaklee? Namanya adalah youth skincare. Ms J dah jatuh hati dengan set skincare youth ini.

Tahu sebab apa? Mestilah sebab best sangat. Dan yang pasti semua produk shaklee ini adalah selamat!Jadi, memang tak ragu ragu nak cuba produk skincare youth ini.

Jadi, jika korang masih lagi tak tahu mengenai set skincare youth ini, meh Ms J terangkan serba sedikit mengenai youth skincare ini.

Youth skincare ini terdiri daripada 

  • Pencuci muka
  • Toner
  • Pelembap
  • Night cream
  • Serum

Semua produk ini mempunyai fungsi yang berbeza. Jadi, nak kesan yang terbaik, amiklah terus kesemua produk di atas tu.Ms J pasti korang akan puas hati!

Fungsi Set Youth Shaklee

1. Pencuci Muka ( LUMINOUS GEL OIL CLEANSER (125ML)

  • Membersihkan sel kulit mati, menyuci dan menyediakan kulit anda ke langkah seterusnya
  • Mengandungi campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga
  • Tidak mengandungi sabun
  • pH seimbang


2. Toner (PERFECTING SKIN TONER (177ML) 

  • Membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan membekalkan nutrisi
  • Campuran vitamin penting polifenol, dan bahan bahan botani yang berpaten


3. Pelembap  (AGE DEFENSE MOISTURIZER – SPF 50 (50ML) 

  • Vitamin dan nutrient botani
  • Melindungi kulit anda dan menambah baikkna penampilan kulit secara menyeluruh
  • Melindungi kulit anda dengan pelindung matahari bespektrum luas SPF 50 UVA/ UVB


4.Nigh Cream ( ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT/ RICH (50ML) 

  • Menggalakkan proses pembaharuan sel kulit, membuatkan kulit anda lebih muda, licin dan lebih cerah
  • Menambah baikkan keanjalan dan elastin kulit
  • Nutrient botani dan vitamin


5.Serum ( YOUTH ACTIVATING SERUM (30ML)

  • Menggalakkan penghasilan kolagen
  • Menggalakkan pembaharuan pada peringkat sel
  • Membuatkan kulit anda lebih muda, untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul
  • Vitamin, polifenol dan youth complex 

Jadi, korang dah tahu la kan pasal set skincare shaklee ini.Haa, jangan lupa cuba taw.Sebab kesannya memang superb!


Ms J 016 444 2685






Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan?
Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan.

Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan.
Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya.
Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan.
Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee.
Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee 
Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada :
Pepperminth Ginger Plus
Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise
Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lain seperti :
mengurangkan rasa sakit pada bah…

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …