Skip to main content

Pelembap Untuk Kulit Kering

Siapa ada masalah kulit kering? Sama lah kita. Ms J pon adalah masalah kulit kering. Bukan kata kulit kering, disebabkan oleh kulit kering inilah menyebabkan kulit menggelupas dan nampak kusam.


Bagi seorang perempuan, lumrah la tu nak nampak cantik. Begitulah dengan Ms J. Tapi bila ada masalah kulit kering ini, rasa hilang separuh daripada keyakinan diri.

Kulit kering ini menyebabkan Ms J tak selesa untuk kenakan sebarang makeup atau bedak. Kalau pakai pon, rasanya nampak lagi teruk je.

Dan dengan asbab itulah Ms J mencari alternatif untuk merawat masalah kulit kering ini. Kalau orang kata kulit kering ini disebabkan kurang minum air, rasanya dah berbotol botol sehari Ms J minum.

Tapi masih sama juga. Aduii geram betul. Pada waktu itu, nak juga cuba mana mana produk di luar sana. Tapi pada masa yang sama perasan takut pon ada.

Takut kalau kalau pakai nanti ada kesan sampingan yang lebih teruk. Jadi ,simpan jela niat tu.

Dan sampai suatu ketika bila shaklee ada nak keluarkan produk skincare, Ms J lah orang yang paling teruja.

Sebabnya tak sabar nak cuba pelembap dari shaklee. Dengan shaklee je Ms J yakin, sebab dorang ni ada buat kajian saintifik.


Haritu, pernah hadiri macam 'talk' bersama saintis shaklee kat The Light Hotel kat Seberang Jaya. Dorang cerita la pasal macam mana dorang hasilkan minyak ikan omega guard shaklee.

Bukan kata hasilkan sahaja vitamin tu saja taw, malah mereka juga ada buat kajian kepada manusia, kalau ambil omega guard shaklee ini apa akan terjadi.

Dan dah tentu, hasilnya memang mengejutkan. Daripada banyak banyak vitamin, hasil ambil minyak ikan shaklee mempunyai kesan yang paling baik untuk membantu dalam kesihatan!

Dan dengan asbab itulah Ms J mula yakin dengan shaklee. Yakin untuk guna produk shaklee.Termasuklah skincare daripada shaklee.

Dan harini, Ms J telah menggunakan pelembap youth daripada shaklee. Kesannya adalah terbaik! Ms J bagi 5 bintang!hehehe

Nak tengok Ms J pakai pelembap youth ini, meh tengok sini >> Pelembap Youth Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan?
Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan.

Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan.
Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya.
Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan.
Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee.
Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee 
Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada :
Pepperminth Ginger Plus
Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise
Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lain seperti :
mengurangkan rasa sakit pada bah…