Skip to main content

Set Shampoo Prosante Shaklee

Ramai yang ada masalah rambut ini. Bukan kata perempuan, orang lelaki juga boleh mengalami masalah rambut. Rambut gugur dan kelemumur itu adalah perkara biasa.

Cumanya kita tak nak masalah sebegini berlarutan kan. Jadi, hari ini Ms J nak kongsi mengenai set shampoo daripada shaklee.

Nama set shampoo shaklee ini adalah Set Shampoo Prosante.Kalau korang masih belum kenal apa itu set shampoo Prosante tu, meh kita tengok ini.

Set Shampoo Prosante Shaklee

Set shampoo Prosante ini terdiri daripada:

  • Long Lasting Finishing Spray

      • Medium hold memastikan gaya rambut tidak berubah
      • Memberikan perlindungan UV
      • Menguruskan rambut yang dikerinting halus dan rambut yang mudah kusut

    Revitalizing Shampoo

      • Melicinkan kutikel dan melebatkan rambur
      • Sistem pembersih yang lembut dan berpaten
      • Menyegarkan dan menyeimbangkan kulit dan rambut tanpa perlu melembapkan atau mengeringkannya

    Purifying Shampoo


      • Memebersih dengan menyeluruh, menyingkirkan sisa produk fesyen rambut, pengumpulan mineral dan bahan bahan tercemar persekitaraan lain
      • Mengekalkan kesimbangan lipid dan lembapan semulajadi serta tidk melunturkan warna rambut
      • Ideal untuk mengawal lapisan kulit kepala yang sihat, rambut juga tidak berkelemumur

    Replenishing Conditioner


      • Perapi dan pelembap yang pekat bagi rambut yang berkilat dan lembut bak sutera
      • Memperbaiki kerosakan pada permukaan rambut san memperbaiki hujung rambut yang bercabang
      • Menguatkan rambut

    Lightweight Conditioner


      • Melicinkan dan melembapkan rambut tanpa menjadikan terlalu melekit
      • mengembalikan elemen struktur supaya rambut kelihatan lebat, berkilat dan sihat
      • menghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus

    Nourishing Scalp Treatment

      • menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang faktor persekitaran yang merosakkan dan juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala
      • Vitamin antioksida iaitu A dan E dan juga koenzim Q10 melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran
      • Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda
      • Formula tanpa bilas memudahkan anda menggunakan dan menggayakannya
      • Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak
      • Formula ekslusif yang terbukti mampu megurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan dan menguatkan rambut secara semula jadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem penjagaan rambut prosante
    Nak dapatkan kesemua set shampoo prosante shaklee ini atau mana mana produk shaklee, hubungi saja Ms J taw!


    Comments

    Popular posts from this blog

    Khasiat Buah Pear Yang Ramai Tak Tahu!

    Nah buah pear! Sebenarnya Ms J ni jarang nak makan buah, apatah lagi buah buahan import seperti buah pear ni. Tapi disebabkan oleh nak diet dan sihat, maka terpaksalah ambil buah pear ni. Sebenarnya, tak tahu nak beli buah apa semalam. Pergi pasar malam ternampak buah pear yang besar besar dan cantik, maka terjebak juga untuk beli.hehe Buah pear ni Ms J panggil sebagai buah lai. Iyalah lain negeri lain juga panggilan untuk buah pear ni kan.Dalam bahasa sains nya buah pear ini dikenali sebagai pyruss spp. Sebenarnya buah pear ni ada dua jenis, ada yang kulit hijau dan kulit kuning air macam tu. Buah pear ini sering dicari oleh ramai orang kerana ianya banyak dijual di pasar basah, pasar malam, pasar tani, dan mana mana pasaraya. Lagi satu buah pear ni diminati oleh ramai orang kerana harganya yang murah dan berpatutan. Bukan sebab harganya yang murah je , tapi buah pear ini mempunyai khasiat yang tersendiri.  Antara khasiat buah pear ini adalah bertindak sebagai

    Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

    Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

    Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

    Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada