Skip to main content

Promosi Shaklee Bulan November

Harini dah bermula bulan baru, iaitu bulan November. Dan bila sebut mengenai bulan baru ini, mesti ramai yang tertunggu tunggu apa la agaknya promosi shaklee untuk bulan November ini kan?

Tadaaaaa...

Bulan ini promosi shaklee untuk produk
  • Minyak ikan Omega guard
    • bantu dalam asthma
    • bantu dalam mengawal obesiti
    • bantu untuk perkembangan otak janin
    • bantu bakar lemak
    • bantu turunkan kolestrol
    • mencegah strok
    • bantu memelihara jantung
    • bantu dalam allergik dan eczema


  • Shaklee baby
    • terdiri daripada iaitu gentle wash,baby lotion,baby oil
    • harga promosi dengan diskaun 30 %
    • clinically tested
    • hypoeallergenic dan non irritant
    • natural, certified organic ingredient
    • bebas daripada bahan kimia berbahaya


Kalau nak jimat, mestilah beli bulan ini. Sebabnya promosi shaklee ini sah untuk bulan ini sahaja taw. 

Dan kalau nak tahu, apa yang menarik mengenai promosi shaklee bulan November ini adalah , produk shaklee baby tu dah boleh beli loose, maksudnya beli satu satu.

Kalau dulu ianya dijual dalam satu set sahaja. Tapi sekarang dah boleh beli satu per satu taw. Dan sebab itulah Ms J cakap promosi shaklee untuk bulan ini sangatlah best!

Jadi , kalau nak dapatkan sebarang promosi produk shaklee boleh terus hubungi Ms J. Atau nak dapatkan sebarang produk shaklee yang lain pun boleh.


Comments

Popular posts from this blog

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…

Kenali Penyakit batu Karang dan Tanda Awal Penyakit Ini

Assalamualaikum dan selama pagi semua.
Semalam Ms J ada menghadiri kelas online bersama group shaklee independent distributor yang lain.Topik yang hangat di bincangkan adalah mengenai penyakit batu karang di buah pinggang.

Apa itu Batu Karang Di Buah Pinggang?


Batu karang di buah pinggang/ginjal adalah terdapat batu di bahagian buah pinggang kita. Batu ini tumbuh daripada kristal halus yang terjadi daripada beberapa jenis kimia.

Jenis kimia yang sering berlaku adalah seperti kalsium oxalat dan kalsium posphaste. Ada juga yang jarang kita dengar contohnya seperti asid urik, cystine dan magnesium posphate ammonia.

Saiz batu ini boleh jadi sekecil seperti pasir, dan juga boleh jadi sebesar bola golf. Batu ini membesar di buah pinggang kemudian bergerak ke bawah, yakni salur kencing.

Jika batu semakin membesar di salur kencing, ianya boleh menyebabkan pesakit mengalami kesukaran untuk membuang air kecil. Malah bukan itu sahaja, pesakit juga akan merasa sakit dan kencing juga tersekat.

Lag…

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…