Skip to main content

7 Jenis Bonus Dalam Shaklee

Bab bonus ini rasanya semua orang ternanti nantikan. Betul tak? Kalau kita kerja makan gaji sekalipun, setiap hujung tahun, atau awal tahun semua mesti tertunggu tunggu berapa agaknya dapat bonus tahun ni kan?

Tak usah dok cakap kat korang, Ms J pun macam tu jugak. Sekurang kurangnya bonus ini dapatlah topup barang anak anak nak sekolah nanti.

Tapi, tahu tak kalau kita pengedar shaklee pun ada juga dapat bonus. Bukan 1 je bonus shaklee, tapi ada 7 jenis bonus shaklee.

Woww! hebat tak bonus shaklee?

Kalau yang masih tak percaya tu, percayalah. Bonus shaklee ini ada 7 jenis sebenarnya. Haaa, tajuk inilah yang Ms J nak kongsi pada hari ini.

7 Bonus Dalam Shaklee

Ya, shaklee tawarkan bonus sebanyak 7 tahap pada pengedar shaklee yang layak. Haa, ingat tu pada yang layak sahaja.

Siapa? Semua orang layak untuk dapat semua bonus shaklee ini. Tapi dengan syarat, kita rajin dan buat shaklee bersungguh sungguh!

Shaklee tawarkan 7 jenis bonus pada pengedar shaklee yang sah. Iaitu bermula dengan bonus :
  • Retail bonus
    • Hasil daripada setiap jualan produk
  • Pesonal group bonus
    • boleh capai maximum sebanyak 21 % bonus
    • hasil daripada pembelian peribadi dan group
  • Leadership bonus
    • dapat sehingga 21 % sehingga 6 level ke bawah
  • Infinity bonus
    • 1.5 %
  • Car Subsidy bonus

  • Travel Incentive Bonus
  • Star Achiever Awards
Dan sebab itulah, kalau kita tengok mereka yang betul betul buat bisnes shaklee ini mampu beli rumah, beli kereta dengan hanya slip gaji daripada shaklee sahaja.

Pendapatan dalam shaklee ini pasti, even 1 juta sekalipun shaklee tetap akan bayar bonus. Sebabnya bonus shaklee ini adalah infinity!

Kalau ada yang tercari cari pendapatan sampingan atau pendapatan tetap, boleh hubungi Ms J. Insyaallah Ms J boleh bantu

Comments

  1. Semoga puan terus berjaya dalam cabang perniagaan yang puan ceburi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…

Kenali Penyakit batu Karang dan Tanda Awal Penyakit Ini

Assalamualaikum dan selama pagi semua.
Semalam Ms J ada menghadiri kelas online bersama group shaklee independent distributor yang lain.Topik yang hangat di bincangkan adalah mengenai penyakit batu karang di buah pinggang.

Apa itu Batu Karang Di Buah Pinggang?


Batu karang di buah pinggang/ginjal adalah terdapat batu di bahagian buah pinggang kita. Batu ini tumbuh daripada kristal halus yang terjadi daripada beberapa jenis kimia.

Jenis kimia yang sering berlaku adalah seperti kalsium oxalat dan kalsium posphaste. Ada juga yang jarang kita dengar contohnya seperti asid urik, cystine dan magnesium posphate ammonia.

Saiz batu ini boleh jadi sekecil seperti pasir, dan juga boleh jadi sebesar bola golf. Batu ini membesar di buah pinggang kemudian bergerak ke bawah, yakni salur kencing.

Jika batu semakin membesar di salur kencing, ianya boleh menyebabkan pesakit mengalami kesukaran untuk membuang air kecil. Malah bukan itu sahaja, pesakit juga akan merasa sakit dan kencing juga tersekat.

Lag…

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…