Skip to main content

Set Skincare Youth Shaklee

Bila dengar shaklee akan mengeluarkan skincare baru, rasa teruja sekali. Dulu pun guna skincare enfusselle rasa dah puas hati. Inikan pula skincare yang lebih baik lagi daripada skincare shaklee yang lain iaitu enfuselle dan nutriwhite.



Dan kalau nak tahu, setelah youth skincare ini keluar, maka tiada lagi lah skincare enfuselle dan nutriwhite tu. Ini lebih kurang menggantikan skincare yang terdahulu dengan yang terbaru skincare.

Sudah tentu skincare youth ini memunyai seribu kali lebih baik berbanding dengan skincare shaklee yang terdahulu. Kalau nak tahu skincare youth shaklee ini bukan sebarang skincare taw, ianya dijalankan ujian klinikal sebelum ianya dilancarkan.

Dan sudah pasti ianya sangat mengujakan. Kulit akan nampak lebih muda dalam 7 hari sahaja dan 2/3 daripada wanita berjaya menjadikan kulit mereka lebih muda 10 tahun daripada usia sebenar!

Siapa yang tak nak awet muda. Tanyalah sesiapa, mana mana perempuan sekalipun, Ms J yakin semua mahukan kulit yang awet muda.


Maka, youth skincare adalah skincare yang terbaik yang anda patut cuba! Sememangnya produk shaklee ini tidak pernah mengecewakan Ms J. Kali ini youth skincare shaklee dirumuskan khas, 100 % yang mana ianya jauh lebih selamat.

Bukan itu sahaja, malah youth skincare ini bebas dariada 2500 bahan kimia yang mana merosakkan sel kulit kita. Dan yang paling bestnya youth skincare ini terbukti memercepatkan pembaharuan sel kulit 10x ganda lebih cepat berbanding biasa!

Set Skincare Youth Shaklee

Set skincare youth ini didatangkan dalam bentuk set. Ianya mempunyai
  • Luminous Gel Oil Cleanser
  • erfecting Toner
  • Youth Activating Serum
  • Age Defense Moituriser
  • Advance Renewal Night Cream
  • Radiance C + E


Tapi takpe, sebab mulai sekarang shaklee sudah mula jual loose pack, maknanya kita boleh beli satu per satu, bukan 1 set.Jadi ,ianya sangatlah mudah bagi kita yang masih tak mampu nak miliki youth ini dengan jumlah yang besar.Macam dengan kisah Ms J ni haa >>> Youth Luminous Gel Oil Cleanser

Jadi, kalau korang nak cuba youth skincare ini, Ms J amat amatlah mengalu-alukan.Ianya sesuai untuk semua jenis kulit dan tentunya ianya adalah skincare yang selamat!

Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini