Skip to main content

Testimoni Vitamin C Shaklee

Semua orang tahu vitamin c ini bagus untuk kulit. Tapi tak semua tahu bahawasanya vitamin c ini penting dalam semua aspek.

Haa, di sini Ms J sertakan testimoni vitamin c shaklee, yang mana banyak membantu dalam pelbagai masalah.

Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 1 


Sebelum ini ambil vitamin c kulit tangan jadi panas, kering dan menggelupas lepas basuh baju atau pinggan. Kesannya kulit jadi nipis dan bila bergesel dengan dinding boleh berdarah.

Sekarang basuh baju berbaldi atau basuh pinggan berkarung pun takde masalah lagi


Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 2


Kalau masa pregnant selsema, ambil je vitamin c ini.Sangat membantu!

Testimoni vitamin c shaklee


Testimoni vitamin c shaklee 3


Kesan ambil vitamin c kulit semakin licin. Bukan setakat kulit licin saja, kalau sakit tekak tu pun bagus sebenarnya ambil vitamin c.

Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 4


Mempunyai masalah gusi berdarah? Ambil vitamin c ini

Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 5


Vitamin C ini bagus juga di amalkan dalam pantang. Ini kerana vitamin c ini boleh membantu mempercepatkan penyembuhan luka


Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 6


Selalu ada masalah angin dan sakit kepala? Telan vitamin c ini.

Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 7


Untuk kulit cantik, bebas jerawat, kulit kering, kusan dan berminyak amalkan vitamin c ini!

Testimoni vitamin c shaklee

Testimoni vitamin c shaklee 8


Inilah kesan bila amalkan vitamin c!


Testimoni vitamin c shaklee

Vitamin c shaklee ini amat berbeza jika dibandingkan dengan vitamin c lain di luar sana. >>> keistimewaan vitamin c shaklee

Nak cuba vitamin c shaklee?Hubungi saya dengan klik nombor di bawah:


Comments

Popular posts from this blog

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…