Skip to main content

Kini Tiada Lagi Vertigo Yang Menyeksakan!

Pernah menghadapi vertigo?Vertigo ni sebenarnya bukanlah sejenis penyakit, tapi ia merupakan sensasi mengalami rasa mual, rasa seperti nak pitam kesan daripada gangguan keseimbangan dalam badan.

Ini Ms J nak kongsi satu kisah vertigo yang telah berlaku pada suami Puan Zura. Suami Puan Zura ini mengalami masalah vertigo yang berpunca daripada resdung yang teruk sehingga merosakkan saraf pendengaran.

Tapi, masalah vertigo yang dihadapi oleh suami Puan Zura ini tidak berpanjangan. Akhirnya suami Puan Zura bebas daripada masalah vertigo.

Haa, jangan terkejut pula. Vertigo yang dihadapi oleh suami Puan Zura sudah tidak ada lagi. Nak tahu apa yang Puan Zura lakukan untuk merawat vertigo?

Meh baca kisah suami Puan Zura ini:

"........sebelum kenal shaklee encik suami pernah diserang vertigo. Berpunca daripada resdung yang teruk sehingga merosakkan saraf pendengaran.

nyaris pekak hokey (oh no muka boleh tahan tapi pekak).hahaha

time tu lebih sebulan tak boleh banyun langsung.terbaring je kat rumah. lepas dapatkan rawatan doktor ambil masa yang agak lama juga la untuk recover.

Nak di jadikan cerita, hujung tahun lepas dia diserang sekali lagi. oh no!time tu dah cuak dah. sebab doktor cakap kalau kena lagi anytime boleh jejaskan sistem pendengaran atau dengan kata lebih halus PEKAK!seram hokey..

Time tu dah jatuh cinta dengan shaklee. saya paksa dia konsistent ambil vivix.pagi satu sudu malam satu sudu.Alhamdulillah dengan izin Allah dia pulih sepenuhnya tak sampai seminggu.

Syukur sangat sangat, so bagi mereka yang ada masalah resdung jangan ambil mudah!

Bestnya dengan vivix, bukan setakat badan jadi sihat tapi awet muda lagi u...."

Testimoni vertigo

 Best kan dengan ambil vivix ini, semua masalah yang dihadapi oleh Puan Zura telah selesai. Dari masalah resdung sehinggalah masalah vertigo, semua sudah tiada.

Yang penting badan makin sihat dan kita boleh semakin bertenaga untuk bekerja.

Nak tau lebih lanjut mengenai vivix atau ingin terus membuat belian vivix boleh terus hubungi Ms J ye






Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini