Skip to main content

Bonus Shaklee - Sikit Ke Banyak?

Bila cakap pasal bonus shaklee ini, Ms J tak sangka rupanya dalam shaklee ini, bonus shaklee adalah unlimited.


Maksudnya, bonus yang tidak ada limit. Berapa banyak bonus yang kita dapat, shaklee tetap akan bayar, hatta 1 juta sekalipun.


Woww, hebat! Satu bisnes yang Ms J boleh bagi 5 bintang. Mana taknya, kalau kita hanya memperoleh bonus rm30 ringgit juga, shaklee tetap akan bayar.

Pertama kali join bisnes shaklee ini, Ms J hanya layak dapat bonus shaklee sebanyak RM 26 ++ sahaja. Pada waktu itu tak pandai lagi nak target untuk bonus besar sebab tak tahu pun shaklee ini boleh bayar bonus bonus sampai 6 atau 7 angka.

Dan pada waktu itu jugalah Ms J sedar, apabila salah seorang leader dalam shaklee tunjuk bonus bisnes shaklee yang bernilai RM 126 ribu.


Woww, hebat, bukan RM 126 ringgit ye, tapi RM 126 ribu. Kalau nak diikutkan Ms J kerja setahun pun belum tentu dapat pendapatan sebanyak itu.

RM 126 ribu sebulan! Bila tengok bonus shaklee yang diberikan, rasa membara lagi dalam hati ini ingin buat bisnes shaklee betul betul.

Ini baru kisah seorang leader shaklee. Ada lagi kisah leader lain yang mendapat bonus shaklee 4 angka sebulan disamping itu ada juga gaji daripada kerja hakiki. Tak ke best setiap bulan dapat dua pendapatan?

Tak percaya? Haa, tengok ini.




Nak join jadi ahli shaklee dan ingin pendapatan seperti mereka ini? Klik saja nombor di bawah ini, Ms J akan bantu anda!

Comments

Popular posts from this blog

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…