Skip to main content

Testimoni Buang Angin Shaklee


Ramai rupanya yang mempunyai masalah angin dalam badan. Malah, semalam adalagi pelanggan yang watsap Ms J bertanyakan set shaklee untuk masalah angin dalam badan ini.



Angin dalam badan boleh menyebabkan badan kita tak selesa. Bukan itu sahaja, malah ianya seringkali dikaitkan dengan gastrik.

Buat mereka yang mengalami masalah angin dalam badan ini, mesti dah rasa pedih dan peritnya masalah angin angin dalam badan ini.

Padahal, masalah angin dalam badan ni jika dilihat ianya suatu masalah yang ringan sahaja kan. Haa, jangan dipandang ringan kerana ianya boleh meninggalkan kesan yang mendalam buat mereka ini.

Dan kalau nak tahu, pengambilan supplement seperti set buang angin shaklee yang terdiri daripada pepperminth ginger plus dan garlic shaklee boleh membantu dalam masalah angin dalam badan ini.

Testimoni Buang Angin Dalam Badan


Mari kita lihat apa kata pengguna set shaklee untuk masalah angin dalam badan ini:

Testimoni Angin Dalam Badan 1 :


Selepas mengambil peppermint gingger plus, perut asyik membuang angin je, dan pada sebelah pagi rasa sangat lega sebab perut dah tak berangin lagi!

- Puan Yati



Testimoni Buang Angin Dalam Badan 2 :


Garlic ini bukan sahaja untuk masalah angin dalam badan, malah sangat bagus untuk sistem penghadaman.


Testimoni Buang Angin Dalam Badan 3 :


Dengan pengambilan pepperminth ginger plus, terus buang angin dalam badan, malah tidur pun lena!


Testimoni Buang Angin Dalam Badan 4 :


Tekak dah tak loya
Perut dah tak sebu
Angin pun mudah keluar
Perut rasa sejuk

Tulah kesan bila ambil pepperminth ginger plus ini.




Testimoni Buang Angin Dalam Badan 5 :


Perempuan prengnat pun boleh amalkan pepperminth ginger plus ini. Apatah lagi kalau ada masalah morning sickness, loya dan muntah muntah.

Sesuai sangat amalkan pepperminth ini.



Kesimpulannya, set shaklee untuk buang angin ni sangat membantu untuk mereka yang selalu ada masalah angin dalam badan.

Tak rugi untuk cuba, sebab harganya pun sangatlah murah dan berbaloi. Untuk sebarang belian atau pertanyaan boleh terus hubungi Ms J dengan klik no di bawah.

Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini