Skip to main content

Set Sabun Mandian Baby Organik Shaklee

Pernah dengar  mandian baby organik? Iya semua orang kalau boleh ingin mendapat mandian baby organik untuk si manja agar tidak berlaku apa-apa masalah pada kulit bayi.Mana nak dapatkan mandian baby organik ini?

Haaa, kalau nak tahu shaklee sendiri telah mengeluarkan satu produk mandian organik kepada ibu yang mementingkan kesihatan untuk si manja.

Mandian baby organik daripada shaklee


Iyalah, sekarang ini kita dengar ramai di luar sana yang mempunyai anak ekzema, kulit sensitif, kulit kering dan mengelupas dan bermacam lagi. 

Ini mungkin disebabkan oleh penggunaan bahan mandian yang mempunyai bahan kimia yang boleh menjejaskan kulit bayi.

Maka, dengan itu shaklee telah mengambil inisiatif dengan melancarkan mandian baby organik yang dikenali sebagai set baby shaklee.

Set Sabun Mandian Baby Organik Shaklee


Mandian baby organik daripada shaklee



Mandian baby organik daripada shaklee ini terdiri daripada 3 produk, iaitu :

Gentle Wash

➤Diuji untuk sensitiviti
➤Lebih lembut
➤Formula tidak pedihkan mata
➤Mengandungi charmomile, lavender dan aloe vera organik
➤Mandian lembut ini menenteramkan, menenangkan dan melegakan kulit
➤Tidak menimbulakn alahansebab Ph yang seimbang

Soothing Lotion 

➤Kelembutan yang optimum
➤Menenang dan melegakan kulit
➤Mengembalikan nutrient kulit


Mandian baby organik shaklee

Massage Oil

➤Melembapkan dan melegakan kulit
➤Membelai kulit
➤Campuran minyak organik khas

Keistimewaan Shaklee Baby (Mandian Baby Organik) 

➤Diuji oleh pakar pediatrik
➤Diuji secara klinikal
➤bahan semulajadi dan organik
➤Tidak menimbulkan alahan
➤Ph seimbang
➤Bahan yang disahkan organik

Diformulasi tanpa :

➤Paraben
➤1,4-dioxan
➤Natrium lauril sulfas (SLS)
➤Phthalates
➤Bisphenol-A (BPA)
➤Formaldehid

Mandian baby organik daripada shaklee

Dan kalau nak tahu, bulan ini shaklee ada buat promosi untuk mandian baby organik ini >>> promosi shaklee april . Jadi, rugi kalau lepaskan peluang untuk dapatkan mandian baby organik taw taw.

Sebarang pertanyaan atau belian boleh hubungi Ms J terus dengan klik no di bawah ini;


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat Buah Pear Yang Ramai Tak Tahu!

Nah buah pear! Sebenarnya Ms J ni jarang nak makan buah, apatah lagi buah buahan import seperti buah pear ni. Tapi disebabkan oleh nak diet dan sihat, maka terpaksalah ambil buah pear ni. Sebenarnya, tak tahu nak beli buah apa semalam. Pergi pasar malam ternampak buah pear yang besar besar dan cantik, maka terjebak juga untuk beli.hehe Buah pear ni Ms J panggil sebagai buah lai. Iyalah lain negeri lain juga panggilan untuk buah pear ni kan.Dalam bahasa sains nya buah pear ini dikenali sebagai pyruss spp. Sebenarnya buah pear ni ada dua jenis, ada yang kulit hijau dan kulit kuning air macam tu. Buah pear ini sering dicari oleh ramai orang kerana ianya banyak dijual di pasar basah, pasar malam, pasar tani, dan mana mana pasaraya. Lagi satu buah pear ni diminati oleh ramai orang kerana harganya yang murah dan berpatutan. Bukan sebab harganya yang murah je , tapi buah pear ini mempunyai khasiat yang tersendiri.  Antara khasiat buah pear ini adalah bertindak sebagai

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada