Skip to main content

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan?

Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan.


Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan.

Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya.

Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan.

Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee.

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee 


Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada :

Pepperminth Ginger Plus


Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise

Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lain seperti :

  • mengurangkan rasa sakit pada bahagian abdomen dan kembung perut
  • melegakan rasa loya dan muntah
  • pudina dan halia digunakan secara semulajadi untuk merawat sindrom gangguan usus
Set buang angin dalam badan shaklee

Garlic Complex


Garlic complex ini adalah sejenis supplement buang angin dalam badan berasaskan bawang putih. Seperti yang kita tahu bawang putih ini banyak manfaatnya pada tubuh badan kita, termasuklah untuk masalah buang angin dalam badan.

Baca juga kelebihan garlic complex >>> 10 fungsi dan kelebihan garlic complex shaklee

Antara kelebihan bawang putih ini adalah :

  • antibiotik semulajadi
  • bantu mengurangkan kolestrol
  • bantu mengurangkan tekanan darah
  • meningkatkan pengaliran darah dan mencegah penyakit cardiovascular


Set buang angin dalam badan shaklee

Lihat testimoni buang angin dalam badan shaklee >>> testimoni buang angin dalam badan shaklee

Ingin membuat sebarang belian, boleh terus hubungi Ms J dengan menekan link di bawah:







Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini