Skip to main content

Set Gastrik Shaklee

Gastrik?

Rasanya ramai yang dah tahu mengenai penyakit gastrik ini. Malah ayah Ms J sendiri salah seorang penderita penyakit gastrik.

Pada pandangan Ms J ramai yang mengambil mudah mengenai penyakit gastrik ini disebabkan oleh gastrik ini tidak membawa maut.

Yang ada hanyalah pedih, sakit yang memeritkan dan ianya boleh berlaku pada bila masa sahaja. Rata-ratanya pengidap gastrik ini hanyalah bergantung pada ubat yang diberikan oleh doktor selain daripada menjaga pemakanan seharian.

Tahukah kita, gastrik ini boleh diatasi dengan pengambilan vitamin dalam kehidupan seharian kita. Salah satu vitamin gastrik yang Ms J maksudkan adalah vitamin daripad shaklee.

Set Gastrik Shaklee

Di sini Ms J sertakan vitamin shaklee untuk mereka yang mempunyai masalah gastrik.

Set Gastrik Shaklee


Set gastrik shaklee ini terdiri daripada empat vitamin, iaitu :

Energising Soy Protein (ESP)


ESP ini adalah sejenis protein kacang soya yang bersifat alkali. Dah namanya alkali, maka ianya dapat membantu meneutralkan keasidan dalam perut.

Malah bukan itu sahaja, ESP ini mempunyai asid amino perlu untuk membina dan membaiki semula sel sel dinding perut yang telah terhakis akibat rembesan asid hidroklorik.

B complex


B complex ini sangat bagus sebagai anti stress. Ianya bertindak sebagai penenang sekaligus dapat mengatasi tekanan yang dihadapi oleh pesakit gastrik

Osteomatrik


Osteomatrik juga salah satu vitamin yang bersifat alkali. Maka, ianya boleh membantu meneutralkan asid yang telah memasuki kawasan esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.

Pepperminth Ginger Plus


Pepperminth Ginger Plus ini terkenal sebagai salah satu vitamin untuk membuang angin dalam badan. Selain daripada itu, kandungan seperti herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis mampu melegakan ketidakselesaan perut.

Jika anda mempunyai masalah gastrik atau masalah angin dalam badan, amat sesuai sekali untuk mencuba set gastrik shaklee ini.

Ini kerana ramai dah berjaya atasi masalah gastrik dan angin dalam badan dengan pengambilan set gastrik ini. Boleh klik testimoni gastrik shaklee ini.

Sebarang pertanyaan, jangan segan untuk terus menghubungi Ms J dengan klik link ini:

















Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini