Skip to main content

Pengedar Shaklee Tikam Batu, Sungai Petani COD dan Pos

Assalamualaikum semua.

Saja nak kongsi dengan korang kat luar sana, minggu lepas Ms J datang sini lagi,shaklee Seberang Jaya. Ms J merupakan seorang pengedar sah shaklee Tikam Batu, Sungai Petani

Ms J adalah salah seorang agen shaklee Tikam Batu,Sungai Petani dan jika anda seorang penggemar shaklee boleh lah dapat kan terus dari Ms J ye.




Nak tahu Ms J punya kedai kat mana? Haha Ms J tak ada kedai ye, cuma jika anda nak dapatkan terus sebarang produk shaklee boleh terus ke rumah Ms J di Bandar Puteri Jaya, sebab Ms J ni pengedar kawasan Tikam Batu, Sungai Petani.

Ms J kan peniaga online, semua barang Ms J letakkan kan di rumah. Almaklumlah senang untuk COD shaklee kawasan Sungai Petani nanti.

Lagi satu jika korang nak pergi balik ke Seberang Jaya tu agak jauh bukan?Jadi buat warga Tikam Batu, Sungai Petani jangan lupa hubungi Ms J untuk dapatkan produk shaklee, almaklumlah Ms J kan pengedar shaklee Tikam Batu.

Jika anda tiada masa dan agak susah untuk ke rumah Ms J, jangan risau Ms J juga ada perkhidmatan penghantaran produk shaklee di sekitar kawasan Tikam Batu dan Sungai Petani.








Penghantaran shaklee Sungai Petani adalah percuma ye. Contohnya di di sekitar Sungai Petani, Tikam Batu, Pinang Tunggal, Kuala Muda, 

Cara Nak Order Shaklee?


Hanya watsap atau hubungi Ms J untuk dapatkan sebarang produk shaklee di talian 016- 444 2685.

Apabila stock sudah makin kekurangan biasanya Ms J akan bawa anak untuk ke cawangan shaklee di Seberang Jaya. Mula-mula tu agak takut juga, biasa lah anak-anak bukan boleh duduk lama-lama dalam kereta kan. Tetapi tabahkan juga.hehe

Minggu lepas encik suami cuti, jadi Ms J buli dia untuk memandu ke cawangan Shaklee di Seberang Jaya.hehe.Almaklumlah Ms J ni merupakan agen shaklee Tikam Batu,Sungai Petani


Jangan lupa hubungi @ watsap Ms J 016-4442685 stokis shaklee Tikam Batu, Sungai Petani untuk dapatkan sebarang produk shaklee


Anda mungkin tak tahu Shaklee  Peluang berbisnes Tanpa Mengeluarkan Modal

Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi!
Your Shaklee Independent Distributor
Facebook :Jamaliah Shaari
Sms / Watsapp : 016 - 444 2685

Comments

Popular posts from this blog

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…