Skip to main content

Minum Vivix Asalnya Nak Sembuhkan Batu Karang, Tapi Lain Pula Dapat


Selepas bertanyakan kepada adik ipar dan membaca tentang testimoni supplement shaklee, saya bertekad ingin mencuba vivix.

Selepas mencuba vivix selama sebulan konsisten, perkara pertama yang menggembirakan saya ialah saya sudah datang period selama 9 hari, di mana sejak anak dara period saya hanya 4 hari sahaja.

Setiap bulan period saya datang dengan konsistent, selama 9 bulan.

Tanpa saya sedari rasa sakit dulu sudah tidak dirasai lagi. Saya tidak lagi mengalami sakit di bahagian buah pinggang kiri, tiada lagi masalah kencing kotor serta tidak lagi mengalami masalah sakit kepala keterlaluan seperti dahulu.

Malahan, jarang sekali berjumpa doktor untuk rawatan.

Saya ini tidak konsistent makan vitamin, tapi dengan vivix boleh dikatakan saya akan minum setiap hari sebelum tidur tanpa terlupa.

Kesan lain yang saya rasai pada badan adalah sangat berbeza dari dulu. Saya tidak mudah letih menguruskan 5 anak di rumah dan mengurus anak murid di sekolah.

Minum vivix asalnya sebab nak sembuhkan sakit batu karang, tapi banyak pula yang lain dapat kesan tip top ini.


Ini adalah salah satu testimoni mereka yang menggunakan vivix sebagai salah satu alternatif merawat batu. 


Akhirnya bukan sahaja berjaya mengurangkan masalah batu karang, tapi yang lain pula dapat. Antaranya:

➯Period datang setiap bulan secara teratur
➯Sakit di bahagian buah pinggang tiada
➯Kencing kotor tiada lagi
➯Sakit kepala keterlaluan tiada lagi
➯Tidak mudah letih

Jimat kan? Nak merawat batu karang, tapi dapat extra lagi. Memang vivix ni sesuai untuk kesihatan menyeluruh. Nak cuba jomla watsap Ms J 016 444 2685



Comments

Popular posts from this blog

Khasiat Buah Pear Yang Ramai Tak Tahu!

Nah buah pear! Sebenarnya Ms J ni jarang nak makan buah, apatah lagi buah buahan import seperti buah pear ni. Tapi disebabkan oleh nak diet dan sihat, maka terpaksalah ambil buah pear ni. Sebenarnya, tak tahu nak beli buah apa semalam. Pergi pasar malam ternampak buah pear yang besar besar dan cantik, maka terjebak juga untuk beli.hehe Buah pear ni Ms J panggil sebagai buah lai. Iyalah lain negeri lain juga panggilan untuk buah pear ni kan.Dalam bahasa sains nya buah pear ini dikenali sebagai pyruss spp. Sebenarnya buah pear ni ada dua jenis, ada yang kulit hijau dan kulit kuning air macam tu. Buah pear ini sering dicari oleh ramai orang kerana ianya banyak dijual di pasar basah, pasar malam, pasar tani, dan mana mana pasaraya. Lagi satu buah pear ni diminati oleh ramai orang kerana harganya yang murah dan berpatutan. Bukan sebab harganya yang murah je , tapi buah pear ini mempunyai khasiat yang tersendiri.  Antara khasiat buah pear ini adalah bertindak sebagai

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada